عصر خودرو

مرداد ماه، دور جدید واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی

عصر بازار- در دوم مرداد ماه سال جاری تعدادی دیگر از بنگاه‌های دولتی برای واگذاری به مزایده گذاشته می شوند.

مرداد ماه، دور جدید واگذاری‌های سازمان خصوصی سازی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا, سازمان خصوصی‌سازی برای بار دیگر تعدادی از شرکت‌های دولتی را در لیست واگذاری گذاشته تا از طریق مزایده به فروش برسند. تعدادی از این شرکت‌ها سابقا نیز در لیست واگذاری بوده‌اند و به دلایل مختلف تاکنون به فروش نرسیده‌اند.

    این شرکت‌ها در دوم مردادماه از طریق مزایده واگذار خواهند شد، البته این‌که برای آنها مشتری وجود داشته باشد یا خیر در روز مزایده مشخص می‌شود.

    از جمله این بنگاه‌ها می‌توان به جایگاه سوخت خوی در آذربایجان غربی، هلی‌کوپتری ایران، خدمات حمایتی کشاورزی، جایگاه سوخت درگز، استان خراسان رضوی، جایگاه سوخت شماره پنج فارس، جایگاه سوخت شماره سه شیراز، جایگاه سوخت سوادکوه (آلاشت) و جایگاه سوخت شماره 29 تهران نام برد.

    از دیگر بنگاه‌هایی که در دوم مردادماه سال جاری عرضه خواهند شد عبارتند از: سیلوی مهاباد، تولید منیزیم گستر اریش، لوله‌گستر اسفراین، مجتمع صنعتی اسفراین و کشت و صنعت و دامپروری مغان،  جایگاه سوخت شماره 14 تهران، جایگاه سوخت نسا البرز، جایگاه سوخت شماره 1 ماکو آذربایجان غربی، انبار غله ماسور لرستان، انبار غله درود، انبار رودبار دولت آباد کرمانشاه.

    با توجه به قوانینی که سازمان خصوصی سازی در مزایده‌ها دارد، شرایط پرداخت بهای معامله برای کلیه متقاضیان خرید یکسان است و ارائه‌ پیشنهاد دیگری به جز آنچه که در آگهی و در فرم شرکت در مزایده قید شده وجود ندارد. این شرایط پرداخت بر اساس مصوبات هیات واگذاری است.

    در معاملات اقساطی متقاضیان در صورت تمایل می‌توانند کل ثمن معامله به صورت یکجا و نقد پرداخت کنند در فرم مزایده شرکت با امضای قسمت مربوطه موافقت خود را اعلام کنند.

    افراد حقیقی که می‌خواهند در مزایده شرکت کنند باید اصل فیش واریزی سپرده و یا ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مزایده، فرم مزایده به صورت تکمیل شده، فرم امضا شده رضایت‌نامه مشتری حقیقی در خصوص مجوز ارسال اطلاعات و دریافت گزارش وی از شرکت اعتبارسنجی، تصویر شناسنامه و تصویر کارت ملی را به همراه داشته باشند.

    برچسب ها