عصر خودرو

پرواز بورس به قله ۱۱۵ هزار واحدی:

سهام شرکت های صادرات محور دست نیافتنی شدند!

عصر بازار- در پایان معاملات شاخص کل در ادامه رشد خود و در جو مثبت گروه های دلار محور، متاثر از معاملات مثبت تر نمادهای فولاد، پارسان، تاپیکو، فملی، جم، کگل، فارس و کچاد با رشد مجدد حدود ۳۱۱۳ واحدی، در ارتفاع ۱۱۵ هزار واحدی آرام گرفت که در این نمادهای اخابر و خودرو بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

سهام شرکت های صادرات محور دست نیافتنی شدند!
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، امروز سهام شرکت های بزرگ و صادرات محور بواسطه تحولات ارزی و تصمیمات جدید دولت در کانون توجهات قرار گرفتند. در این میان نمادهای  فایرا با رشد 24 درصدی از گروه فلزات، کاما از گروه معدنی  با رشد 16 درصدی و کخاک با رشد 12 درصدی بیشترین افزایش قیمت بازار را به خود اختصاص دادند.
    در گروه فلزات نماد ذوب گرچه در ابتدای بازار صف خودر ا عرضه کرد ولی دوباره صف خرید شد لذا طی 11 روز کاری بازدهی 76 درصدی نصیب سهامداران کرد. مابقی فلزی ها نیز صف خرید و پر تقاضا بودند. در این بین فسرب و فزرین در حاشیه 3 درصد منفی از معدود نمادهای فلزی بودند که افت قیمتی تجربه کردند.
    در گروه معدنی علاوه بر رشد قابل توجه کاما، کمنگنز نیز در حاشیه 7 درصد مثبت رشد قابل توجهی داشت مابقی هم مثبت کامل و صف خرید بودند تا عنوان سبزترین گروه بازار را به خود اختصاص دهند.
    نمادهای پتروپالایشی و شیمیایی نیز به دنبال خبر روز قبل مبنی بر اینکه این گروه ها الزامی برای فروش ارز به نرخ 4200 تومان ندارند، پرتقاضا و عمدتا صف خرید معامله شدند. این در حالی بود که گروه خودرو جو منفی داشت تا جایی که خودرو با افت 4.9 درصدی به 2,408 ریال رسید.گروه های انبوه سازی و سیمانی نیز امروز عمدتا سرخ پوش بودند.

    برچسب ها