عصر خودرو

نگاهی به معاملات امروز تالار پتروشیمی؛

جذاب های بازار پلیمر کدامند؟

عصر بازار- محصولات پلیمری پس از اعلام قیمت های پایه جدید، امروز معاملات نسبتا آرامی را سپری کردند که در این بین رقابت خریداران در گروه های آف گرید، پلی استایرن ها، پلی پروپیلن ها و پی وی سی بیش از سایر اتفاقات بازار به چشم می آمد.

جذاب های بازار پلیمر کدامند؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، آمار معاملات نشان می دهد که از توجه معامله گران به پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام طی دو هفته اخیر کاسته شده است، به طوریکه اکثر فعالان بازار به افزایش عرضه پلی اتیلن های سبک فیلم و کاهش مصرف آنها طی هفته های اخیر اشاره می کنند.

    با این حال امروز پلی استایرن های معمولی و مقاوم تبریز در صدر محصولات مورد توجه بازار قرار داشت به طوریکه مصرف کنندگان برای خرید این کالا به رقابت پرداختند.

    همچنین عرضه 700 تنی پلی استایرن معمولی نیز با 2 هزار و 380 تن تقاضا روبه رو شد، قیمت پایه این کالا 3 هزار و 866 تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا 4 هزار و 609 تومان رقم خورد.

    برخی از گریدهای پی وی سی مانند گرید 65 بندرامام هم امروز با تقاضای بالایی به دلیل عدم تولید این گرید درپتروشیمی بندرامام همراه بود، به طوری که عرضه 990 تنی آن بیش از 5 هزارتن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 2 هزار و 228 تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن 2 هزار و 380 تومان رقم خورد.

    البته امروز محصولات زیادی وارد سیستم مچینگ شده و از توجه به آنها کاسته شده بود، پلی اتیلن های سبک فیلم بندرامام، پلی اتیلن سنگین اکستروژن EX3امیرکبیر، پلی اتیلن های ترفتالات تندگویان، پلی اتیلن سبک خطی 0209AA امیرکبیر و برخی از گریدهای پلی پروپیلن نساجی و شیمیایی در شمار این کالاها قرار داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها