عصر خودرو

رشد ۸ واحدی آیفکس در پایان معاملات امروز فرابورس

عصر بازار- در حالی که ارزش معاملات اسناد خزانه اسلامی در روز جاری به ۴۹ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال رسید، ارزش کل معاملات امروز فرابورس از یک هزار و ۴۲۷ میلیارد ریال عبور کرد.

رشد ۸ واحدی آیفکس در پایان معاملات امروز فرابورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری ”عصربازار»، داد و ستدهای امروز بازار فرابورس در حالی به پایان رسید که 76 میلیون و 30 هزار ورقه بهادار به ارزش یک هزار و 427 میلیارد و 400 میلیون ریال در 12 هزار و 735 نوبت معامله شد.
    آیفکس در پایان معاملات امروز با بیش از 8 واحد رشد به جایگاه 689.54 واحدی رسید و پتروشیمی مارون و پالایش نفت تهران بیشترین تاثیر را در این روند داشتند.
    خرید و فروش 7 میلیون و 210 هزار سهم بانک دی، بیشترین حجم و بهمن دیزل با معاملاتی به ارزش 14 میلیارد و 400 میلیون ریال بیشترین ارزش معاملات سهام را به نام خود ثبت کرد.
    بر اساس این گزارش، سهام قند شیروان در کنار قند چهارمحال و مواد ویژه لیا بیشترین افزایش قیمت را داشتند و در سوی دیگر بازار، سهام شرکت‌های معادن مس تکنار، تدبیرگران فارس و خوزستان و روان فن آور با بیشترین افت قیمت روبرو شد.
    همچنین، در روز جاری بلوک 25.46 درصدی سهام کارخانجات مخابراتی ایران به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده تجهیزات مخابراتی کشور به قیمت پایه هر سهم آن 623 ریال و قیمت پایه کل 222 میلیارد و 372 میلیون و 524 هزار و 143 ریال در بازار سوم واگذار شد.
    علاوه بر این در بازار ابزاهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات ETF به صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با خرید و فروش یک میلیون و 430 هزار سهم اختصاص یافت و بیشترین حجم معاملات در بازار اوراق با درآمد ثابت هم متعلق به معامله 500 هزار ورقه مشارکت شهرداری شیراز بود.
    در روز جاری 49 میلیارد و 750 میلیون ریال اسناد خزانه اسلامی معامله شد و به این ترتیب در رده چهارم به لحاظ ارزش معاملات قرار گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها