عصر خودرو

مدیرعامل بیمه سرمد:

همکاری با بانک شهر از مزیت‌های بیمه سرمد است

عصر بازار- مدیرعامل بیمه سرمد، امکان همکاری با بانک شهر را از مزیت‌های این شرکت دانست.

همکاری با بانک شهر از مزیت‌های بیمه سرمد است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، وی گفت: با این امکان می‌توان در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه، نیازهای بیمه ای را شناسایی، طراحی و معرفی کرد.

    علیرضا هادی افزود: از نظر ما هر فرد یک مشتری است و هر مشتری مجموعه¬ای از نیازهای بیمه ای است که متناسب با هر نوع فعالیت، سلیقه و نیاز بیمه‌ای باید به آن توجه کرد و اگر در این مسیر قبل از هر چیز در مقام مشاور صادق و صریح بیمه‌گذار قرار بگیریم، به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده¬ایم و مشتری نیز به ما اعتماد کرده و ما را به دیگران معرفی خواهد کرد.
    وی ادامه داد: در این مسیر زیرساخت های مناسبی در موضوعات فنی، تحقیق و توسعه، مالی و فناوری‌اطلاعات شرکت فراهم کرده ایم که می‌تواند، در توسعه فعالیت‌های شرکت به ویژه در بیمه‌های زندگی و خرد موثر واقع شده و آحاد مردم جامعه را از آن بهره‌مند کرد.
    مدیرعامل بیمه سرمد، امکان استفاده از دو شبکه بانکی بزرگ در کشور همچون بانک صادرات ایران و بانک شهر را به عنوان یکی از امتیازات بیمه سرمد برشمرد که می‌تواند در وله نخست در سطح کشور و متناسب با خصوصیات مشتریان در هر منطقه نیازهای بیمه ای را شناسایی، طراحی و معرفی کند و در مرحله بعد در نزدیک‌ترین نقطه به مشتری خدمات بیمه¬ای و به ویژه بیمه زندگی را عرضه کند.
    هادی ادامه داد: بانک - بیمه(Bancassurance) در چند دهه اخیر در کشورهای توسعه‌یافته و به ویژه اروپایی از جایگاه قوی نزد سهام‌داران و مشتریان برخوردار شده و استقبال مردم نیز به خصوص در بیمه¬های زندگی توانسته، به این مقوله رویکرد مشتری‌مدارانه و پاسخ به نیاز مشتری، ببخشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها