عصر خودرو

رئیس انجمن حمل و نقل ریلی خبر داد :

موافقت شرکت راه‌آهن با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ بلیت

عصر بازار- رئیس انجمن حمل و نقل ریلی از افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ بلیت قطار خبر داد.

موافقت شرکت راه‌آهن با افزایش ۱۰ تا ۲۰ درصدی قیمت‌ بلیت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، محمد رجبی، رئیس انجمن صنفی  شرکت های حمل و نقل ریلی ، با بیان اینکه تحویل ندادن لوکوموتیو‌ها از سوی راه‌آهن باعث لغو حرکت برخی از قطار‌ها شده است، گفت: متأسفانه راه‌آهن  جمهوری اسلامی ایران به دلیل هزینه‌های هنگفت تعمیرات از سوی شرکت های سازنده، نتوانسته لوکوموتیو را تأمین کند؛ این امر باعث لغو حرکت قطارهای شرکت های حمل و نقل ریلی طی هفته های اخیر شده است که از این بابت از مردم عذر خواهی می کنیم.

    وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های حمل و نقل ریلی خواستار افزایش قیمت 30 درصدی قیمت بلیت قطار‌ها هستند، گفت: افزایش هزینه‌های نگهداری باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای شرکت‌های حمل ونقل ریلی  شده و با توجه به آنکه طی چند سال گذشته، قیمت بلیت قطار‌ها افزایش نداشته است، بنابراین  بسیاری از شرکت‌های حمل ونقلی  خواستار افزایش قیمت شده‌اند.

    رجبی تأکید کرد: شرکت راه‌آهن با افزایش 10 تا 20 درصدی قیمت‌ها موافقت کرده، اما برخی از شرکت‌ها از جمله رجا همچنان خواستار افزایش 30 درصدی است.

    رئیس انجمن حمل و نقل ریلی گفت: شرکت رجا تصمیمی به از رده خارج کردن واگن های بالای 30 سال خود ندارد چرا که معتقد است با تعمیر و نگهداری واگن‌ها می توان آنها را به واگن‌های نو تبدیل کرد.

    برچسب ها