عصر خودرو

موسسه «اف ایکس امپایر» پیش بینی کرد؛

موج سواری اونس در کوتاه مدت

عصر بازار- تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس امپایر نشان می دهد که قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت بین سطح حمایتی ۱۰۶۰ و سطح مقاومتی ۱۱۰۰ دلاری در نوسان خواهد بود.

موج سواری اونس در کوتاه مدت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، در حالی که بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی و کارشناسان اقتصادی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا در نشست آتی خود برای نخستین بار از سال 2006 میلادی نرخ بهره را افزایش خواهد داد، تقویت ارزش دلار همچنان فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است.

    بر اساس این گزارش تحلیل تکنیکال حاکی است سطح حمایتی قیمت طلا در کوتاه مدت 1060 دلار خواهد بود و اگر این سطح شکسته شود قیمت طلا به زودی با افت بیشتری روبرو خواهد شد.

    اگر این سطح حمایتی شکسته شود قیمت طلا احتمالا تا 1050 دلار در هر اونس کاهش خواهد یافت و زمینه لازم برای افت قیمت طلا تا 1000 دلار فراهم خواهد شد.

    سطح مقاومتی قیمت طلا نیز در شرایط کنونی 1100 دلار است و با شکسته شدن این سطخ می توان به افزایش بیشتر قیمت طلا امیدوار بود.

    تازه ترین نظرسنجی ها از کارشناسان اقتصادی و فعالان بازارهای بین المللی نشان می دهد که احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو در نشست روز سه شنبه به شدت افزایش یافته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها