عصر خودرو

نهنگ‌های بیت کوین یک سوم دارایی‌های این ارز را در اختیار دارند

عصر بازار- بررسی های اخیر نشان می دهد گروهی موسوم به «نهنگ های بیت کوین» ۳۷.۵ میلیارد دلار بیت کوین معادل یک سوم مجموع ارزش بازار این ارز رمزنگار را در اختیار دارند.

نهنگ‌های بیت کوین یک سوم دارایی‌های این ارز را در اختیار دارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا  ، یک گروه یکهزار و 600 نفری از سرمایه گذاران مرموز بیت کوین که معروف به «نهنگ های بیت کوین» هستند، در مجموع 37.5 میلیارد دلار از مجموع ارزش بازار این ارز رمزنگار را در دست خود دارند.

    اطلاعات به دست آمده از شرکت تحقیقات بلاک چین «چاینا آنالیس» حاکی از آن دارد که این افراد یک سوم از مجموع دارایی های بازار بیت کوین را تصاحب کرده اند و هر شخصی که در گروه «نهنگ های بیت کوین» قرار دارد، حداقل یکهزار واحد بیت کوین دارد.

    بر همین اساس، برآورد می شود که در حدود 5 میلیون بیت کوین در اختیار «نهنگ های بیت کوین» است؛ ضمن اینکه کمتر از 100 نفر از اعضای این گروه بین 10 هزار تا 100 هزار بیت کوین دارند که قیمت آن با توجه به نرخ امروز بیت کوین بین 75 میلیون دلار تا 750 میلیون دلار می شود.

    بر پایه این گزارش، احتمال دارد که این افراد با یکدیگر در ارتباط باشند و از آنجایی که در قوانین مرتبط با ارزهای رمزگار خلاء هایی وجود دارد، نوساناتی را در بازار ایجاد کنند.

    برچسب ها