عصر خودرو

دوشنبه‌ای پر کار در انتظار بازار فیزیکی بورس انرژی ایران با ۲۶ عرضه

عصر بازار- در جریان معاملات روز یکشنبه ۲۲ آذر ۹۴، در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران در رینگ داخلی کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل و حلال ۴۰۲ پالایش نفت تبریز، آیزوریسایکل، حلال ۴۰۰، ۴۰۲، ۴۰۶ و ۴۱۰ پالایش نفت اصفهان، حلال ۴۰۲ پالایش نفت تهران و پالایش نفت کرمانشاه و متانول پتروشیمی زاگرس عرضه شد.

دوشنبه‌ای پر کار در انتظار بازار فیزیکی بورس انرژی ایران با ۲۶ عرضه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در این روز در رینگ بین الملل کالای گاز مایع خام پالایش گاز ایلام مورد عرضه قرار گرفتند که کل معاملات صورت گرفته بر روی این کالاها و عرضه‌های مازاد معادل 3 هزار و 332 تن به ارزش 36 میلیارد و 113 میلیون ریال بود.

    در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه نیز 2 هزار و 837  قرارداد در قالب 35 معامله و معادل با 27 هزار و 128 مگاوات ساعت به ارزش 10 میلیارد و 341 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در ابتدای جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار پایه، کم‌باری، میان‌باری و بار پیک روزانه 19 دی 94، 20دی 94، 21 دی94 و 22 دی 94 گشایش یافته و در پایان جلسه نیز نمادهای بار پایه، کم‌باری، میان‌باری و بار پیک روزانه 26 آذر 94 متوقف شدند.

    همچنین طی جلسه معاملاتی این روز در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره بورس انرژی ایران، در مجموع پنج نماد، 498 قرارداد به ارزش تقریبی 5 میلیارد و 433 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    در مجموع ارزش کل معاملات دیروز  قریب به 51 میلیارد و 887 میلیون ریال شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی روز کاری جاری(دوشنبه 23 آذر 94)، در کنار معاملات مداوم قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، در بازار فیزیکی بورس انرژی کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل، حلال 404، 402، 410، نفتای سبک و نفتای سنگین تصفیه نشده پالایش نفت شیراز، برش سنگین پتروشیمی جم، نفتای سبک پالایش نفت تهران، قطران واحد کک‌سازی و پالایش قطران زرند و ذوب‌آهن اصفهان، نیتروژن مایع پتروشیمی مبین و آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی و در رینگ بین‌الملل کالاهای گاز مایع پالایش نفت آبادان به مقاصد افغانستان و پاکستان و ارمنستان و عرضه‌های متعدد نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقاصد مختلف عرضه خواهند شد که عرضه‌های نفت‌گاز به مقصد عراق از مبادی ساری و تبریز، به مقصد ترکیه از مبدأ تبریز، به مقصد پاکستان از مبدأ زاهدان و به مقصد افغانستان از مبادی ساری، مشهد و اصفهان صورت خواهد پذیرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها