عصر خودرو

حجت الاسلام محسن قرائتی در جمع کارکنان بانک شهر:

از فرصت‌های شغلی خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم

عصر بازار- رئیس ستاد اقامه نماز کشور با حضور در جمع کارکنان بانک شهر با تاکید بر اهمیت نیت درست در انجام امور تصریح کرد: سعی داشته باشیم تا از فرصت‌های شغلی خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

از فرصت‌های شغلی خود برای خدمت به مردم استفاده کنیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در برنامه تلویزیونی "درس‌هایی از قرآن" که در سالن اجتماعات ستاد مرکزی بانک شهر و با حضور کارکنان این بانک برگزار شد، با تاکید بر اهمیت سلامت در فعالیت‌های اقتصادی اظهار کرد: مراقبت از خود در فعالیت‌های اقتصادی بسیار مهم است و باید به این نکته توجه داشته باشیم که در هر معامله‌ای، چه مشتری را انتخاب می‌کنیم و در مقابل هزینه که پرداخت می‌شود چه چیز به دست می‌آوریم.

    وی با بیان این‌ که نیت در انجام هر کاری بسیار حائز اهمیت است، افزود: سعی کنیم تا با نیت درست در امر خیر کوشا باشیم و در هر کاری، حضور وجدان را در نظر بگیریم.
    حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی در ادامه، با تاکید بر اهمیت خدمتگزاری به خلق به منزله گره‌گشایی، خطاب به کارکنان بانک شهر اظهار کرد: تا روزی که در سمت خدمت به مردم هستید، تلاش کنید تا منشا اثر و خیر باشید، چرا که انجام وظیفه صرف، عمل به بایدهاست اما آنچه برای افراد ذخیره می‌شود، انجام عمل با نیت صحیح و خیرخواهانه است.
    رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان این ‌که نباید به وضع موجود قانع باشیم، گفت: به جای آن‌ که با نگاه به گذشته در جستجوی آن باشیم که چه کاری انجام دادیم، باید ببینیم که در آینده چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم و از این رو نباید به وضع موجود قانع باشیم.
    وی همچنین تصریح کرد: دادن قرض به مردم و انجام کار خلق خداوند، بسیار ثواب دارد و کسانی ‌که در چنین جایگاهی هستند باید شکرگزار این عنایت خداوند باشند.
    حجت‌الاسلام قرائتی با بیان این ‌که هیچکس بهتر از خود انسان به خوب و بد عملش آگاه نیست، افزود: وجدان هم در دنیا و هم در آخرت وجود دارد و باید از تمام فرصت‌های شغلی خود برای خدمت به خلق خداوند به عنوان یک عبادت بهره‌ بگیریم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها