عصر خودرو

همکاری تامین سرمایه تمدن و شهرداری اصفهان انجام شد؛

انتشار ۵هزار میلیارد اوراق مشارکت به منظور تامین مالی خط ۲ قطارشهری اصفهان

عصر بازار- شهردار اصفهان انتشار ۵ هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت به منظور تامین مالی خط ۲ قطارشهری اصفهان با همکاری تامین سرمایه تمدن را اقدامی مطلوب درجهت توسعه شهری برشمرد و از انتشار اوراق مشارکت به منظور تامین مالی چندین طرح ساخت و ساز در استان اصفهان خبرداد.

انتشار ۵هزار میلیارد اوراق مشارکت به منظور تامین مالی خط ۲ قطارشهری اصفهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، قدرت الله نوروزی  شهردار اصفهان در خصوص انتشار اوراق مشارکت  5000 میلیارد ریالی به منظور تامین مالی خط 2 قطارشهری اصفهان  با بیان این مطلب گفت:  بعد از اخذ مجوز از نهادهای مربوطه از  جمله بانک مرکزی  در پایان سال 96؛ مذاکراتی  با سازمان بورس و اوراق بهادار  انجام شد و در نهایت با همکاری تامین سرمایه تمدن سایر فرآیندها در مسیر  اخذ مجوزهای لازم انجام و  5000 میلیارد ریال اوراق مشارکت به منظور تامین مالی  این پروژه منتشر شد.

    شهردار اصفهان با بیان اینکه این حجم سرمایه گذرای اساسا به منظور سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل شهری انجام خواهد شد تصریح کرد: اصفهان شهری گردشگری است و درهمین راستا باید مشکلات ترافیک و آلودگی آن مرتفع شود و قطعا این اقدامات نیازمند تامین منابع مالی مورد نیاز است.

    نوروزی از تداوم این اقدامات مشارکتی به منظور حل مسایل حمل ونقلی اصفهان خبر داد و افزود: درصدد هستیم تا به منظور تامین مالی چندین طرح ساخت و ساز در استان اصفهان از طریق انتشار اوراق مشارکت بهره گیریم .

    شهردار اصفهان با اشاره به شرایط کنونی اقتصاد  کشور؛ بهره گیری از انتشار اوراق مشارکت و سایر ابزارهای مالی موجود در بازار سرمایه  به منظور تامین مالی پروژه های مختلف  را یک راهکار اساسی برشمرد وگفت:  در صورتی که همه مدیران از این فرصت ها به منظور تامین مالی طرح های توسعه شهری استفاده کنند می توان گام های مثبت و اساسی را در این زمینه برداشت.

    گفتنی است ؛تامین سرمایه تمدن در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی  و به منظورتامین مالی پروژه های شهری به منظور توسعه ورونق طرح های فضای شهری با همکاری شهرداری اصفهان به عنوان متعهد پذیره نویسی و بازارگردانی نسبت به انتشار این حجم اوراق اقدام کرده است.

    برچسب ها