عصر خودرو

بررسی ثروت میلیاردرهای بزرگ جهان:

ثروتمندترین مرد ژاپن ۳۱۷.۹میلیون دلار به دارایی خود افزود

عصر بازار- ۴۰.۳میلیارد دلار از مجموع دارایی‌های ۲۰۰میلیاردر نخست جهان از دست رفت.

ثروتمندترین مرد ژاپن ۳۱۷.۹میلیون دلار به دارایی خود افزود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از صدای اقتصاد، بر اساس اطلاعات به دست آمده از بلومبرگ، 40.3میلیارد دلار از مجموع دارایی‌های 200میلیاردر نخست جهان از دست رفت. به این ترتیب روز تلخی برای میلیاردرهای جهان رقم خورد.

    نخستین که کسی که ضرر کرده‌است، بیل گیتس بوده‌است که 1.7میلیارد دلار از دارایی خود را از دست داده‌است. دارایی گیتس در حال حاضر معادل 81.8میلیارد دلار است.

    بررسی‌های بلومبرگ در روز 11دسامبر نشان می‌دهد بیشترین ضرر مربوط به جف بزوس بوده‌است که 1.9میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده‌است. دارایی بزوس در حال حاضر 56.5 میلیارد دلار است. بزوس 51سال سن دارد و به عنوان سرمایه‌گذار امریکایی و مدیرعامل آمازون شناخته می‌شود.

    البته تعداد انگشت‌شماری از میلیاردرها نیز سود کردند. بیشترین سود متعلق به تاداشی یانایی بوده‌است. او که سی‌وهفتمین میلیاردر جهان به شمار می‌رود در روز 11دسامبر 317.9میلیون دلار به دارایی خود اضافه کرد. به این ترتیب ثروت او به 19.4میلیارد دلار رسید.

    یانایی یکی از ثروتمندترین مردان ژاپن به شمار می‌رود. این تاجر 66ساله موسس شرکت یونیکلو در ژاپن است که به صنعت پوشاک می‌پردازد. بر اساس اطلاعات بلومبرگ تاداشی یانایی ثروتمندترین مرد ژاپن است. او در سال 1971 مدرک لیسانس خود را در اقتصاد و سیاست دریافت کرده‌است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها