عصر خودرو

نگاهی به معاملات امروز محصولات شیمیایی؛

تقاضای جوش شیرین کاهش یافت

عصر بازار- افزایش عرضه جوش شیرین و اعمال محدودیت ثبت سفارش و خرید برای این کالا سبب شد امروز حجم تقاضا برای خرید این کالا نسبت به هفته گذشته کاهش یابد.

تقاضای جوش شیرین کاهش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، عرضه هزار تنی جوش شیرین پتروشیمی شیراز امروز یک هزار و 460 تن تقاضا داشت، قیمت پایه جوش شیرین یک هزار و 195 تومان بود و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن یک هزار و 367 تومان رقم خورد.

    در هفته جاری بورس کالای ایران با توجه به شرایط بازار جوش محدودیت ثبت سفارش و خرید تا سقف ماهیانه از سوی سایت بهین یاب را برای خریداران اعمال کرد.

    در همین حال امروز معاملات بازار محصولات شیمیایی روز آرامی داشتند، به این ترتیب کریستال ملامین خراسان، اوره صنعتی گرانوله کرمانشاه، اوره صنعتی شیراز، اسیدترفتالیک تندگویان، الکیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران، ارتوزایلین بوعلی سیناکربنات های سبک و سنگین پتروشیمی شیراز، منومر وینیل استات شازند با قیمت پایه خریداری شدند و بخشی از تناژ عرضه آنها نیز وارد سیستم مچینگ شد.

    البته امروز دی اتانول آمین شازند مانند هفته های اخیر مورد توجه خریداران بود، امروز هم عرضه 176 تنی آن یک هزار و 122 تن تقاضا داشت، نرخ پایه این کالا 3 هزار و 227 تومان بود و قیمت ثبت شده برای خرید این کالا 3 هزار و 550 تومان رقم خورد.

    به این ترتیب در مجموع، امروز و پیش از شروع تعطیلات، معاملات محصولات شیمیایی در آرامش کامل انجام شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها