عصر خودرو

بررسی ثروت میلیاردرهای بزرگ جهان:

تاجر چینی ۳.۸میلیارد دلار به دارایی خود افزود

عصر بازار- ۲۰۰میلیاردر جهان در مجموع ۲۰میلیارد دلار ضرر کردند.

تاجر چینی ۳.۸میلیارد دلار به دارایی خود افزود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بلومبرگ، در روز 8دسامبر نشان داد که تغییر کل دارایی 200میلیاردر جهان منفی 20میلیارد دلار بوده‌است. این یعنی 200 میلیاردر جهان علیرغم افراد خاصی که سود کرده‌اند در مجموع 20میلیارد دلار ضرر کرده‌اند.

    اطلاعات بلومبرگ نشان داد بیل گیتس به عنوان نخستین میلیاردر جهان 321.1میلیون دلار ضرر کرد. دارایی گیتس اکنون به 83.7میلیارد دلار رسیده‌است. آمانسیو اورتگا نیز 1.5میلیارد دلار ضرر کرده‌است و به این ترتیب دارایی‌اش به 75.3میلیارد دلار رسیده‌است. پس از او نیز وارن بافت 1میلیارد دلار ضرر کرده‌است. دارایی بافت در روز هشتم دسامبر 62.7میلیارد دلار رسید.

    در میان 200نفر برتر بلومبرگ، پن ساتونگ بیشترین سود را کرده‌است. ساتونگ با 3.8میلیارد دلار سود دارایی خود را به 10.5میلیارد دلار رساند.

    ساتونگ تاجر چینی در سال 1976 به ایالات متحده امریکا مهاجرت کرد. پس از آن دوباره به هنگ‌کنگ بازگشت. از آن زمان به بعد معاملاتی را با پاناسونیک پیگیری کرد.

    آلویس ووبن همچنان آخرین نفر در این فهرست 200نفره است. دارایی ووبن با 67.2میلیون دلار ضرر به 6.5میلیارد دلار رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها