عصر خودرو

عرضه برق نیروگاه دماوند در بورس انرژی

عصر بازار- عرضه نیروگاه دماوند روز جاری در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی به میزان ۳۰ مگاوات بارپایه هفتگی خردادماه۹۷ و ۱۰ مگاوات بارپایه ماهانه تیرماه۹۷ انجام می شود.

عرضه برق نیروگاه دماوند در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، در جریان معاملات روز گذشته بورس انرژی، در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یکسال و بیشتر در نماد «سبندر 971»، تعداد 720 قرارداد به ارزش بیش از 20 میلیارد و 92 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    اوراق بهادار قابل معامله

    در بازار سایر اوراق بهادار قابل معامله بورس انرژی، در بازار گواهی‌های سرمایه‌ گذاری صندوق سرمایه‌ گذاری پروژه و در نماد «پرند» تعداد 2 میلیون و 400 هزار از گواهی‌های این صندوق با ارزش بیش از 8 میلیارد و 520 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

    بازار برق

    این گزارش می افزاید : بازار برق بورس انرژی نیز معامله 1.500 قرارداد معادل 36 هزار کیلووات ساعت به ارزش بیش از 11 میلیون و 160 هزار ریال بود و نماد بارپایه روزانه خردادماه با قیمت 310 ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفت.

    توقف و بازگشایی نمادها

    افزون بر این، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 31 خرداد 97 گشایش و نمادهای بار پیک روزانه، بار پایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 5 خرداد 97  و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی 5 خرداد 97 در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرآیند تحویل آن ها آغاز شد.

    بازار فیزیکی

    همچنین در بازار فیزیکی بورس انرژی «کالاهای متانول پتروشیمی شیراز و برش سنگین پتروشیمی جم در رینگ داخلی و گاز مایع پالایش نفت لاوان، نفت گاز شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از انبار نفت آبادان» به مقصد عراق و سوخت هوایی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از انبار نفت اراک به مقصد افغانستان عرضه خواهند شد.

    برچسب ها