عصر خودرو

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین :

خریداری ۲۰۵ هزار تُن گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان قزوین

عصر بازار- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۲۰۵ هزار تُن گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شود.

خریداری ۲۰۵ هزار تُن گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان قزوین
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، «فاطمه خمسه» در چهارمین جلسه هماهنگی خرید تضمینی محصولات کشاورزی که با حضور ودود ایرانیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، «محمود محمودی» مدیر سازمان تعاون روستایی استان و معاونین و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: عاملین خرید گندم باید نظارت بیشتر و دقیق‌تری بر امر خرید محصول داشته باشند.

    وی بابیان این‌که گندم تولیدی استان باید در داخل استان خریداری و نگهداری شود، تصریح کرد: در بحث سن‌زدگی هم مراکز خرید باید دقت و نظارت کنند تا حق کشاورزان ضایع نشود و بر اساس واقعیت میزان سن‌زدگی اعلام شود.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: همه تلاش جهاد کشاورزی بر این است که محصولی سالم و باکیفیت تولید شود تا برای تأمین ارزاق موردنیاز مردم با مشکل مواجه نشویم.

    خمسه بر لزوم اهمیت بازرسی نامحسوس از مراکز خرید گندم در فصل خرید در استان تأکید کرد.

    «ودود ایرانیان» مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان قزوین نیز در این جلسه با بیان این‌که سیلوهای استان ظرفیت 360 هزار تُن ذخیره‌سازی غلات را دارند، افزود: برای سال جاری 22 مرکز خرید گندم در استان در نظر گرفته‌شده که محصول کشاورزان استان را خریداری می‌کند.

    به گفتهٔ وی، امسال گندم با قیمت تضمینی از قرار هر کیلو 1300 تومان از گندم کاران استان خریداری می‌شود.

    «محمودی» رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین هم گفت: شرکت‌های تعاونی‌های روستایی استان قزوین همچون سال‌های گذشته آماده خرید گندم به‌صورت تضمینی از کشاورزان استان است.

    به گفته محمودی، در سال زراعی جاری شرکت‌ها و اتحادیه‌های تعاونی عضو این سازمان محصول گندم و کلزای کشاورزان استان را به‌صورت تضمینی به نمایندگی از دولت خریداری می‌کند.

    برچسب ها