عصر خودرو

عضو شورای پول و اعتبار:

بررسی کاهش نرخ سود بانکی به جلسه بعدی شورای پول و اعتبار موکول شد

عصر بازار- عضو ناظر شورای پول و اعتبار درباره جلسه این شورا برای کاهش نرخ سود بانکی گفت: در ابتدای جلسه امروز شورای پول و اعتبار پیشنهاد بررسی کاهش نرخ سود بانکی مطرح شد اما به دلیل آماده نبودن گزارش بانک مرکزی تصمیم‌گیری در این مورد به جلسه بعدی موکول شد.

بررسی کاهش نرخ سود بانکی به جلسه بعدی شورای پول و اعتبار موکول شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به برگزاری جلسه عصر امروز (سه شنبه) شورای پول و اعتبار اظهار داشت: بنا بود در این جلسه در خصوص کاهش نرخ سود بانکی تصمیم‌گیری شود که به دلیل آماده نبودن گزارش بانک مرکزی در این مورد مقرر شد در جلسه آتی شورا در مورد کاهش نرخ سود بانکی تصمیم‌گیری شود.

    وی افزود: در ابتدای جلسه شورای پول و اعتبار بحث کاهش نرخ سود بانکی و تصمیم‌گیری در مورد آن مطرح شد و قرار شد بانک مرکزی گزارش جمع‌بندی خود را در این مورد در جلسه آینده شورای ارائه دهد.

    عضو ناظر شورای پول و اعتبار بیان کرد: در جلسه امروز شورای پول و اعتبار موضوعات دیگری از جمله تراز نامه و گزارش عملکرد بانک مرکزی بررسی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها