عصر خودرو

با حداقل دادو ستد در بازار مواجه هستیم

پیش بینی مرد طلایی از روند قیمت طلا

عصر بازار- رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام دلایل نوسانات هفته گذشته، ثبات را برای قیمت جهانی طلا در این هفته پیش بینی کرد.

پیش بینی مرد طلایی از روند قیمت طلا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار»، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت و گو با سایت طلا با بیان اینکه تا اواخر هفته گذشته، بهای جهانی طلا برای ششمین هفته متوالی روندی کاهشی داشت، گفت: در روزهای پایانی شاخص منفی نرخ بیکاری آمریکا هفته باعث کاهش ارزش دلار و افزایش قیمت طلا شد که به طور متوسط نرخ طلا در بازارهای جهانی 21 دلار رشد قیمت داشت.

    وی با اظهار اینکه نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار داخلی بیشتر متاثر از افزایش نرخ ارز و دلار نسبت به طلا است تصریح کرد: بعد از افزایش قیمت جهانی طلا، نوسانات قیمت سکه و طلا با توجه به تثبیت نرخ ارز به حداقل رسیده که باعث کاهش 11 هزار تومانی سکه در بازار شد.
    کشتی آرای با بیان اینکه برای اظهارنظر در خصوص قیمت جهانی طلا در پایان سال 2015 میلادی زود است، اذعان داشت: بهای طلا در بازارهای جهانی و داخلی در هفته جاری از ثبات برخوردار است.
    رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با روند خرید و فروش در بازار اظهار کرد: در حال حاضر با حداقل دادو ستد در بازار مواجه هستیم که به نظر می آید از هفته آینده وضعیت بهتری از خرید و فروش را در بازار شاهد باشیم.
    وی در خصوص اطلاعیه اخیر اتحادیه ابراز کرد: این اطلاعیه در راستای اطلاعیه های قبلی اتحادیه طلا و جواهر بوده و جنبه ارشادی دارد که به طور مرتب همکاران باید در جریان این مسائل قرار بگیرند و دستورالعمل های اتحادیه را اجرا نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها