عصر خودرو

رئیس اتاق اصناف ایران عنوان کرد:

افزایش نرخ ارز کم کم دارد بازار را اذیت می‌کند

عصر بازار- رئیس اتاق اصناف ایران با گلایه از نوسانات اخیر ارزی، گفت: افزایش نرخ ارز کم کم دارد بازار را اذیت می‌کند و این موضوع در پروسه تولید تاثیر منفی خواهد داشت.

افزایش نرخ ارز کم کم دارد بازار را اذیت می‌کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، علی فاضلی در چهارمین اجلاسیه دور ششم اتاق اصناف ایران که با حضور وزیر دادگستری و معاون پارلمانی رئیس جمهور در حال برگزاری است، تعداد قوانین و مقررات دستگاه‌ها را ناشی از ناکارآمدی قوانین دانست و گفت: اگرچه قانون نظام صنفی اصلاح شده اما هنوز نتوانسته است نیازهای بخش اصناف کشور را فراهم کند.

    رئیس اتاق اصناف ایران افزود: تعداد قوانین و مقررات دستگاه‌ها نشانگر این است که تا به امروز تمهیداتی برای کارآمد ساختن این قوانین اتخاذ نشده است و هم اکنون قانون نظام صنفی، اصناف را به شدت اذیت می کند و در جهت تسهیل امور نیست.

    وی، یکی از مزیت‌های دولت یازدهم را کمترین دخالت در امور بازار دانست و تصریح کرد: اگرچه دخالت دولت در امور بازار حداقل است اما افزایش نرخ ارز کم کم دارد بازار را اذیت می‌کند و در پروسه تولید، تاثیر منفی خواهد داشت.

    به گفته فاضلی: دخالت اندک دولت در امور بازار باعث امیدواری کسبه بازار شده و آنها همچنان خود را در کنار دولت می‌دانند اما معتقدند در بحث اصلاح قوانین، دولت باید اقدامات ویژه ای انجام دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها