عصر خودرو

در نشست مشترک مطرح شد؛

سرمایه‌گذاری شرکت‌های ایتالیایی در توسعه پارس جنوبی و پارس شمالی

عصر بازار- شرکت‌های ایتالیایی علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در توسعه پارس جنوبی و پارس شمالی اعلام کردند.

سرمایه‌گذاری شرکت‌های ایتالیایی در توسعه پارس جنوبی و پارس شمالی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از مهر، نشست مسئولان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با مدیران شرکت‌های ایتالیایی در عسلویه برگزار شد و دو طرف به بررسی وضعیت سرمایه‌گذاری در توسعه زیرساخت‌های پارس جنوبی و پارس شمالی پرداختند.

    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس دوشنبه‌شب در این نشست اظهار داشت: بیش از هشت درصد گاز کشور در میدان پارس جنوبی به صورت مشترک بین ایران و قطر قرار دارد که این منطقه به عنوان بزرگترین میدان گازی جهان محسوب می‌شود.

    مهدی یوسفی اضافه کرد: پارس جنوبی و پارس شمالی دارای فرصت‌های بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند که آماده همکاری با سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در این زمینه هستیم.

    وی مجتمع بندری پارس را به عنوان یکی از زیرساخت‌های مناسب در این منطقه دانست و بیان کرد: از دیگر ظرفیت‌های این منطقه می‌توان به دسترسی آسان به خوراک اصلی مجتمع‌های پتروشیمی اشاره کرد.

    مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به توافقات هسته‌ای و وضعیت پسا تحریم اشاره کرد و افزود: توافق هسته‌ای شرایط بسیار خوبی را برای حضور شرکت‌های معتبر جهانی برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

    لازم به ذکر است که مدیران شرکت‌های ایتالیایی پس از بازدیدی که از تاسیسات پارس جنوبی داشتند، در نشست با مسئولان منطقه ویژه پارس آمادگی و علاقه خود به سرمایه‌گذاری در این منطقه را اعلام کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها