عصر خودرو

مدیر اجرایی شرکت توتال:

تصمیم اوپک فشاری بر قیمت نفت وارد نمی‌کند

عصر بازار- مدیر اجرایی شرکت توتال گفت، انتظار ندارد پس از تصمیم روز جمعه اوپک مبنی بر عدم تعیین سقف تولید مشخص و بالا نگه داشتن سطح تولید اعضا، فشاری بر قیمت نفت وارد شود.

تصمیم اوپک فشاری بر قیمت نفت وارد نمی‌کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از رویترز،  پاتریک پویانه، مدیر اجرایی شرکت توتال روز دوشنبه گفت، انتظار ندارد پس از تصمیم روز جمعه اوپک مبنی بر عدم تعیین سقف تولید مشخص و بالا نگه داشتن سطح تولید اعضا، فشاری بر قیمت نفت وارد شود.

    وی در قطر به خبرنگاران گفت: «تصمیم اوپک از سوی بازار مورد انتظار بود.»
    سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) روز جمعه نتوانست در مورد تعیین یک سقف تولید مشخص به توافق برسد و به اعضا اجازه داد تا روزانه بیش از 31 میلیون بشکه در روز تولید کنند و موجب افزایش بیشتر عرضه در بازار شد.
    وی افزود: «ما انتظار نداریم که بازار در سال 2016 (قیمت نفت) ترمیم شود، زیرا سال آینده رشد ظرفیت تولید بیشتر از رشد تقاضا است... من خیلی به سال 2016 خوش بین نیستم.»
    وی در عین حال گفت، در سال 2016 شاهد کاهش عرضه نفت از سوی تولید کنندگان غیرعضو اوپک خواهیم بود. «عرضه نفت از سوی تولید کنندگان غیرعضو اوپک... تا اواسط 2016 کاهش خواهد یافت و بر اساس آنچه که می فهمیم ما شاهد افت تولید در آمریکا خواهیم بود.»
    مدیر اجرایی توتال همچنین گفت، توتال یکی از شرکت هایی است که دولت قطر از آن خواسته تا در مناقصه میدان نفتی الشاهین این کشور شرکت کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها