عصر خودرو

بازار بریتانیا جلوی ضرر را گرفت

عصر بازار- بازارهای بریتانیا برای نخستین بار در سه روز گذشته با روند افزایشی همراه شدند در حالی که شاخص فوتسی با افزایش ۰.۵ درصدی مواجه شد.

بازار بریتانیا جلوی ضرر را گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، پس از این که شاخص فوتسی لندن در هفته گذشته افت 2.2 درصدی را به ثبت رسانده بود، توانست در نخستین روز معاملاتی هفته با افزایش 0.5 درصدی کمی از ضرر گذشته خود را جبران کند.

    بر اساس این گزارش، در این بازار، قیمت سهام گروه مالی "من" با رشد 2.4 درصدی رو به رو شد در حالی که بانک سیتی گروپ در آخرین اطلاعیه خود از خرید سهام این گروه خبر داده بود.

    در ادامه، قیمت سهام گروه املاک و مستغلات هوم ریتل(Home Retail) با رشد 3.4 درصدی معاملات را ادامه داد و شاخص بورس ایرلند نیز با رشد 1.3 درصدی مواجه شد.

    در این میان، شاخص شرکت های انرژی با افت همراه شدند و قیمت سهام شرکت بریتیش پترولیوم سقوط 2.1 درصدی را از آن خود کرد در حالی که اقدام شرکت هلدینگ نومورا برای فروش سهام کینگ فیشر، موجب سقوط سهام این شرکت چند ملیتی و تجهیزاتی تا مرز 1 درصد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها