عصر خودرو

نعمت‌زاده " ۳ کارته" شد

عصر بازار- نمایندگان مجلس از آنجا که پاسخ‌های وزیر صنعت در مورد علت حضور وی در هیئت مدیره ۱۶ شرکت را قانع‌کننده ندانستند به نعمت‌زاده کارت زرد دادند.

نعمت‌زاده " ۳ کارته" شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان به برررسی سوال ملی حمید رسایی نماینده مردم تهران از محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت پرداختند.

    این نماینده مجلس در سوال خود از نعمت‌زاده پرسیده بود که چرا همزمان با وزارت صنعت، معدن و تجارت در هیئت مدیره 16 شرکت حضور دارد.

    پس از توضیحات نماینده سوال‌کننده و پاسخ‌های نعمت زاده به این سوال، در نهایت رسایی اعلام کرد که پاسخ‌های وزیر را قانع‌کننده نمی‌داند.

    وی با بیان اینکه آقای نعمت‌زاده معتقدند از این هیئت مدیره‌ها استعفا داده، گفت: اسناد نشان می‌دهد که این موضوع طی یکی دو ماه گذشته صورت گرفته و آن هم به دلیل تاثیر سوال است. لذا بنده رویم نمی‌شود که بگویم قانع شده‌ام. من چطور به مردم بگویم که قانع شده‌ام. از چه چیزی باید قانع شوم؟

    بنابراین به دلیل قانع نشدن نماینده سوال‌کننده از پاسخ‌های وزیر، هیئت رئیسه مجلس این سوال را به رای وکلای ملت گذاشت که بهارستان‌نشیان نیز با 73 رای موافق، 106 رای مخالف و 10 رای ممتنع از مجموع 203 نماینده حاضر در صحن علنی مجلس پاسخ‌های وزیر را قانع‌کننده ندانستند.

    بنابراین نعمت زاده کارت زرد دیگری از مجلس دریافت کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها