عصر خودرو

به قیمت پایه ۴۵۰ میلیارد تومان:

بانک ملی دارایی ارزشمند را از طریق دو شرکت بورسی به مزایده گذاشت

عصر بازار- بانک ملی ایران از طریق دو شرکت بورسی سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و پتروشیمی شازند ۵۱.۷ درصد از سهام شرکت پتروشمیران را به قیمت پایه ۴۵۰ میلیارد تومان به مزایده گذاشت.

بانک ملی دارایی ارزشمند را از طریق دو شرکت بورسی به مزایده گذاشت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»  به نقل از اقتصادنیوز، درحالی طبق برنامه بانک مرکزی، بانک‌ها باید اقدام به واگذاری زیرمجموعه‌ها با هدف خروج از بنگاه‌داری کنند که بانک ملی ایران یکی از دارایی‌های ارزشمند خود را از طریق دو شرکت بورسی به مزایده گذاشته تا در راستای خروج از بنگاه‌داری حرکت کند.

    براساس این گزارش، به این ترتیب دو شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی و پتروشیمی شازند 188 میلیون و 440 سهم شرکت پتروشمیران را در قالب بلوک 51.763 درصدی و به قیمت پایه 450 میلیارد تومان مزایده گذاشته‌اند تا به بالاترین قیمت واگذار شود.

    این بلوک مدیریتی به صورت 50 درصد نقد و 50 درصد دیگر در دو قسط 6 و 12 ماهه به مزایده گذاشته شده و قرار است ساعت 16 چهارشنبه آینده 25 آذر ، بازگشایی پاکت‌ها انجام و نتیجه مزایده اعلام شود.

    متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مزایده هم می‌توانند به شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی مراجعه کنند.

    برپایه این گزارش، پتروشمیران در زمینه احداث، ساخت، راه‌اندازی، بهره‌برداری از تاسیسات فرآوری پتروشیمی و هیدروکربوری صنایع وابسته و ایجاد تاسیسات و تجهیزات لازم جهت تولید و تبدیل انواع محصولات پتروشیمی و هیدروکربوری و مشتقات مربوطه و بهره‌برداری از آن و خریدو فروش انواع فرآورده‌ها و مشتقات پتروشیمی، هیدروکربوری، صنعتی و خدمات فنی شرکت و انجام هر نوع عملیات بازرگانی و... فعالیت می‌کند.

    پتروشمیران یکی از مالکین اصلی شرکت پلی پروپیلن جم با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار تن محصول معروف به PP است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها