عصر خودرو

معاون پروژه‌های بین‌الملل راه‌آهن ایتالیا:

ایتالیا آماده تعامل بیشتر با راه‌آهن ایران است

عصر بازار- معاون پروژه‌های بین‌الملل راه‌آهن ایتالیا با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی بین‌المللی با همکاری راه‌‌آهن ایران و دانشگاه علم و صنعت، گفت: به عنوان نماینده راه‌آهن ایتالیا اعلام می‌کنم که آماده تعهد همکاری بیشتر با راه‌آهن ایران هستیم.

ایتالیا آماده تعامل بیشتر با راه‌آهن ایران است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس،  مراسم اختتامیه دوره‌های آموزشی بین‌المللی ریلی که با همکاری راه‌‌آهن‌های ایران و ایتالیا در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، امروز با حضور مدیرعامل راه‌آهن‌،‌ مسئولان راه‌آهن ایتالیا و رؤسای دانشکده راه‌آهن و دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.

    در این مراسم معاون پروژه‌های بین‌الملل راه‌آهن ایتالیا‌ ضمن تشکر از دانشگاه علم و صنعت و راه‌آهن ایران، اظهار داشت: این پروژه آموزشی به پایان رسید اما سرآغازی برای همکاری‌های بیشتر ریلی ایران و ایتالیا است.

    ‌«نینو چینگولان‌» ادامه داد: به عنوان نماینده راه‌آهن ایتالیا اعلام می‌کنم که آماده تعهد همکاری بیشتر با راه‌آهن ایران هستیم و این اقدام موجب تداوم پروژه‌های بعدی است.

    وی اظهار داشت: این پروژه آموزشی پروژه موفقی بود، از نظر مالی چندان بزرگ نبود اما به دستاوردهای بزرگی منتج شد و خصوصا در بحث انتقال دانش فنی موفق بود.

    نینو چینگولان بیان کرد: آموزش یکی از دارایی‌های هر شرکت است و بدون آموزش رشد امکان‌پذیر نیست.

    معاون پروژه‌های بین‌الملل راه‌آهن ایتالیا اظهار داشت: در این دوره آموزشی ما نه تنها اطلاعات فنی و مباحث صنعت ریلی را تبادل کردیم بلکه از نظر فرهنگی نیز تبادلاتی بین دو کشور انجام شد.

    وی اضافه کرد: همه باید خود را مشتری بدانیم و جهت ارائه خدمات مناسب به مشتریان خود را آماده کنیم؛ امروز موبیلیتی می‌تواند حتی با استفاده از موبایل هم فعال شود و این نیازمند آموزش‌های مربوطه است.

    معاون پروژه‌های بین‌الملل راه‌آهن ایتالیا تاکید کرد: یکی از شاخص‌های موفقیت یک شرکت سطح دانش کارکنان آن است.

    بنابراین گزارش در این مراسم معاون آموزش دانشکده مهندسی راه‌آهن‌ نیز اظهار داشت: در این پروژه 52 هزار نفر‌ساعت آموزش در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد و مشابه چنین پروژه‌ای با این ابعاد در دانشگاه‌های کشور نداشته‌ایم.

    مسعود یقینی ادامه داد: از بهمن 94 تفاهم‌نامه‌ای بین وزارت راه و شهرسازی ایران و وزارت زیرساخت و حمل و نقل ایتالیا امضا شد همزمان بین راه‌آهن‌های ایران و ایتالیا نیز توافقنامه‌ای به امضا رسید و خردادماه 95 پیشنهاد برگزاری 18 دوره تخصصی توسط را‌ه‌آهن ایتالیا ارائه شد.

    وی افزود: از بهمن‌ماه 95 دانشگاه علم و صنعت وارد مذاکره با راه‌آهن ایران برای اجرای این دوره‌ها شد همزمان از فروردین 96 تا تیر ماه 96 مذاکراتی با راه‌آهن ایتالیا داشتیم و 20 تیرماه 96 عقد قرارداد انجام شد که یکی از این قراردادها بین راه‌آهن ایران و دانشگاه علم و صنعت و دیگری بین راه‌آهن ا‌یتالیا‌ و دانشگاه علم صنعت بود، همچنین همزمان تفاهمنامه سه جانبه‌ای بین سه طرف در حوزه آموزش به امضا رسید.

    معاون آموزش دانشکده مهندسی راه‌آهن‌ با بیان اینکه جمعاً در قالب این پروژه آموزشی 22 دوره برگزار شد> گفت: در اولین مرحله پروژه، شرکت راه‌آهن 1353 داوطلب به دانشگاه معرفی کرد.

    برچسب ها