عصر خودرو

یک کارشناس مطرح کرد؛

نفت، دلار و تعطیلات، مثلث ابهام در بازار پتروشیمی

عصر بازار- نگرانی ها از افت بیشتر قیمت نفت، نوسانات دلار و همچنین تعطیلات هفته اخیر و پیش رو باعث شده تا فعالان بازار پتروشیمی محتاطانه در این بازار قدم بردارند.

نفت، دلار و تعطیلات، مثلث ابهام در بازار پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، مجید کریمی، کارشناس بازار پتروشیمی با بیان این مطلب گفت: علاوه بر تعطیلات هفته اخیر و پیش رو، افت قیمت نفت نیز توانسته فعالان این حوزه را از بازارعقب براند.

    وی در ادامه خاطر نشان کرد: نگرانی هایی از ریزش دوباره قیمت محصولات پلیمری در بازار وجود دارد، از این رو اکثر فعالان این حوزه ترجیح می دهند در این روزهای حساس با احتیاط وارد معاملات شوند.

    این کارشناس بازار پتروشیمی در ادامه افزود: از سوی دیگر قیمت دلار نیز نوسانات بسیاری در این مدت داشته که تردید را در بازار پتروشیمی ها برای ورود به معاملات افزایش داده است، از این رو تنها کالاهای پرمصرف با استقبال خریداران مواجه می شوند و اکثر فعالان برای خرید کالاهای کم مصرف عجله ای ندارند.

    وی با اشاره به افزایش تولید نفت و امکان ریزش بیشتر قیمت نفت تاکید کرد: در حال حاضر پیش بینی بازار پتروشیمی سخت شده است و اکثر فعالان این حوزه به بازارهای جهانی و همچنین سیاست های دولت در قبال نرخ ارز چشم دوخته اند تا پس از ارزیابی دقیق از روند بازار، اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها