عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

کسب ۱۴۶۲ میلیون ریالی سود واگذاریهای "ومعادن" طی یک ماه

عصر بازار-شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۴ از بابت واگذاری تعدادی از سهام چند شرکت بورسی معادل یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

کسب ۱۴۶۲ میلیون ریالی سود واگذاریهای "ومعادن" طی یک ماه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آبان ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 19 هزار و 201 میلیارد و 421 میلیون ریال و ارزش بازار 33 هزار و 319 میلیارد و 750 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 11 میلیارد و 252 میلیون ریال افزایش یافت و به 19 هزار و 212 میلیارد و 673 میلیون ریال رسید، در حالی که ارزش بازار آن با کاهش یک هزار و 350 میلیارد و 701 میلیون ریالی معادل 31 هزار و 969 میلیارد و 49 میلیون ریال محاسبه شد.

    گفتنی است،"ومعادن" در ماه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 177 میلیون ریال و مبلغ دو میلیارد و 639 میلیون ریال به فروش رساند و از این بابت معادل یک میلیاردذ و 462 میلیون ریال سود شناسایی کرد.

    این در حالی است که این شرکت طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 12 میلیارد و 429 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها