عصر خودرو

شرکت آلمانی:

قراردادهای جدید نفتی ایران معقول و جذاب است

عصر بازار- مدیرکل خاورمیانه شرکت وینترشل (wintershall)، بزرگ ترین تولیدکننده نفت و گاز طبیعی در آلمان، شرایط ایران در مدل جدید قراردادهای نفتی را معقول و جذاب دانست و ابراز امیدواری کرد، این شرکت نیز در توسعه میادین نفت و گاز ایران سهیم باشد.

قراردادهای جدید نفتی ایران معقول و جذاب است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از ایرنا، «اووه سالج»  افزود: لغو تحریم ها و پیوستن دوباره به جامعه جهانی، سبب توجه ویژه جهان به ایران شده است.
    وی با بیان اینکه جهان امروز بشدت نیازمند گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک است، ادامه داد: ایران دارای منابع عظیم گاز طبیعی است.
    این مدیر شرکت آلمانی با بیان اینکه شرکت وینترشال علاقه مند سرمایه گذاری در هر دو بخش نفت و گاز ایران است، افزود : با توجه به هزینه پایین تولید نفت و گاز در ایران، آینده بازار هر چه باشد، سرمایه گذاری را توجیه می کند.
    مدیرکل خاورمیانه شرکت وینترشال ادامه داد: عزم مسئولان ایران برای توسعه صنعت نفت و گاز جزم است و این، روند کار را هموار می کند.
    وی شرایط ایران در مدل جدید قراردادهای نفتی را معقول و جذاب دانست و ابراز امیدواری کرد، وینترشال نیز در توسعه میادین نفت و گاز ایران سهمیم باشد.
    همایش بین المللی رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی ایران روزهای هفتم و هشتم آذرماه با حضور نمایندگان 137 شرکت بین المللی از کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران برگزار شد.
    این همایش با استقبال شرکت های بین المللی فعال در صنعت نفت ایران و جهان مواجه شد بطوری که شرکت های معتبر نفتی، برای اطلاع از مفاد این مدل جدید قرارداد، نمایندگانی را به تهران اعزام کردند.
    کارشناسان در نشست تخصصی این همایش که با عنوان معرفی مدل جدید قراردادهای نفتی از منظر حقوقی و قراردادی برگزار شد، جزئیات مدل جدید قراردادهای نفتی ایران(IPC) را برای نمایندگان داخلی و خارجی شرکت های نفتی تشریح کردند.
    همچنین در جریان برگزاری این همایش، 52 میدان نفتی و گازی ایران با هدف جذب منابع مالی و فناوری های جدید به نمایندگان شرکت های نفتی داخلی و خارجی معرفی شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها