عصر خودرو

رویترز:

مشتریان نفتی ایران در اروپا به خرید ادامه می دهند

عصر بازار- یک منبع وابسته به یک شرکت تجاری طرف قرارداد نفتی ایران: کلید این مساله، بانک ها هستند. اگر بانک ها، ما را متوقف کنند، ما مجبور به توقف می شویم.

مشتریان نفتی ایران در اروپا به خرید ادامه می دهند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار» به نقل از  ایرنا، خبرگزاری رویترز روز جمعه از لندن گزارش داد: شرکت های نفتی اروپایی حتی با وجود تهدید آمریکا به اعمال تحریم های جدید، همچنان از ایران نفت خریداری می کنند.

     براساس این گزارش، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز سه شنبه تصمیم خود در مورد برجام را اعلام کرد و از اعمال تحریم های جدید خبر داد.

    با این حال، شرکت های اروپایی یادآور شدند که به خرید نفت از ایران ادامه می دهند. ایران حدود چهار درصد نفت جهان را تولید و تقریبا 450 هزار بشکه در روز نفت خام به اروپا صادر می کند.

    «مارتا لیورنته» سخنگوی شرکت نفتی اسپانیایی «سپسا» که یکی از مشتریان نفت ایران در اروپاست، گفت: فعالیت های تجاری ما به طور معمول انجام می شود.

    وی افزود: ما از قوانین و مقررات بین المللی و اتحادیه اروپا پیروی می کنیم و به محدودیت های تجاری حاصل از تحریم های بین المللی، احترام می گذاریم.

    شرکت «انی» ایتالیا که دیگر خریدار نفتی اروپایی ایران است، اعلام کرد که دو میلیون بشکه در ماه از ایران نفت خریداری می کند. این شرکت یادآور شد که هر گونه تحریم های جدید، شش ماه تا اجرایی شدن زمان می برد.

    یک منبع وابسته به یک شرکت تجاری طرف قرارداد نفتی ایران گفت: کلید این مساله، بانک ها هستند. اگر بانک ها، ما را متوقف کنند، ما مجبور به توقف می شویم.

    برچسب ها