عصر خودرو

تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار رخ داد؛

افزایش نسبی بهای اونس

عصر بازار- قیمت طلا در بازارهای جهانی در آغاز مبادلات امروز سه شنبه تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا با افزایش نسبی روبرو شده است.

افزایش نسبی بهای اونس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر ، قیمت طلا که در مبادلات روز دوشنبه با کاهش همراه شده بود امروز سه شنبه با 0.1 درصد افزایش به بیش از 1315 دلار در هر اونس رسیده است.

    بر اساس این گزارش شاخص ارزش دلار آمریکا در برابر ارزهای معتبر بین المللی با تغییر ناچیزی نسبت به روز گذشته روبرو شده و به 92.69 واحد رسیده است. شاخص ارزش دلار روز دوشنبه به بالاترین سطح خود از دسامبر رسیده بود.

    پس از اینکه رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که قصد دارد امروز سه شنبه تصمیم نهایی خود درباره برجام را اعلام کند، قیمت جهانی نفت با کاهش روبرو شده است. قیمت نفت پیش از این به بالاترین سطح خود در سه سال و نیم اخیر رسیده بود.

    یک مقام ارشد اقتصادی چین قرار است هفته آینده به واشنگتن سفر کند تا درباره اختلافات تجاری با دولت ترامپ مذاکراتی داشته باشد.

    به نظر می رسد مذاکرات تجاری دو کشور طی روزهای گذشته بی نتیجه بوده است. به نظر می رسد قیمت جهانی طلا در کوتاه مدت تحت تاثیر نوسانات ارزش دلار آمریکا، تنش های سیاسی بین المللی و گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا قرار دارد.

    برچسب ها