عصر خودرو

یک مقام مسئول اعلام کرد:

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت لبنیات

عصر بازار- مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش خودسرانه قیمت فرآورده های لبنی پرمصرف را غیر قانونی دانست.

برخورد با افزایش خودسرانه قیمت لبنیات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، علیرضا رستمی گفت : فرآورده های لبنی پرمصرف جزو کالاهای مشمول اولویت اول کالایی موضوع مصوبه ستاد هدفمند سازی یارانه ها است و تغییرات قیمت این اقلام باید مطابق فرآیند مصرح در این مصوبه انجام شود.

    وی افزود : سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها با رصد و پایش مداوم بازار فرآورده های لبنی گزارش تخلف واحد هایی که بدون طی فرآیند مذکور و کسب مجوز های لازم نسبت به افزایش قیمت اقدام کرده اند را درقالب پرونده تخلف گرانفروشی به سازمان تعزیرات حکومتی و ادارات کل استانی ارسال کرده است.

    مدیر کل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تصریح کرد : برای تخلفات اخیر واحدهای لبنی نیز پرونده جدید تشکیل شده است.

    رستمی ضمن تشکر از واحدهای تولیدی لبنی صحیح العمل به دلیل هماهنگی و ایجاد تعامل مناسب با این سازمان، خواستار هماهنگی و همکاری تمام واحدهای مذکور با مراجع نظارتی به منظور تأمین اهداف کارگروه تنظیم بازار و همچنین رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

    وی از هموطنان درخواست کرد ضمن خرید از واحدهای همراه که افزایش قیمتی نداشته اند، در صورت مواجهه با هرگونه افزایش قیمت مراتب را از طریق سامانه 124 منعکس کنند تا در اسرع وقت رسیدگی و اعمال قانون شود.

    برچسب ها