عصر خودرو

مدیرعامل شرکت " الماس داده" در گفت‌وگوی اختصاصی با "عصر بازار" :

فین‌استارز پر ستاره درخشید

عصر بازار- "نمایشگاه امسال را می‌توان نمایشگاه ایده‌محوری دانست، این در حالی است که ایده‌هایی که می‌بینیم برخلاف گذشته باعث رشد ذات بازار سرمایه می‌شود و می‌تواند توسعه بازار سرمایه را به همراه داشته باشد. همانطور که می‌دانید ذات بازار سرمایه آی‌تی محور است و اگر فناوری را از آن جدا کنیم نمی‌تواند انتظار توسعه بازار را داشت."

فین‌استارز پر ستاره درخشید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، این متن بخشی از صحبت‌های حمید نعمت‌پور مدیرعامل جوان شرکت الماس تریدر است که ضمن اشاره به اهمیت رشد تکنولوژی‌ها در بازار سرمایه، برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را گام مثبتی در توسعه بازارهای مالی می‌داند. در ادامه مشروح گفت‌وگوی این مدیرعامل جوان و با انگیزه بازار سرمایه را می‌خوانید

    در ابتدا بفرمایید که یازدهمین نمایشگاه‌ بورس، بانک و بیمه را چگونه ارزیابی کردید؟
    نمایشگاه امسال را می‌توان نمایشگاه ایده‌محوری دانست، این در حالی است که ایده‌هایی که می‌بینیم برخلاف گذشته باعث رشد ذات بازار سرمایه می‌شود و می‌تواند توسعه بازار سرمایه را به همراه داشته باشد. همانطور که می‌دانید ذات بازار سرمایه آی‌تی محور است و اگر فناوری را از ان جدا کنیم نمی‌تواند انتظار توسعه بازار را داشت. از این رو می‌توان گفت که فاینکس 2018 با معرفی ایده‌ها و ابزارهای نوین فناوری گام بزرگی در رشد و توسعه بازار سرمایه برداشت.
    جذاب‌ترین بخش فاینکس 2018 را کدام حوزه می‌دانید؟
    به نظر می‌رسد روند رو به رشد فرابورس در برگزاری رویداد فین‌استارز را نباید نادیده گرفت. به عبارت دیگر می‌توان گفت که فین‌استارز مانند سال‌های گذشته پر ستاره درخشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت رویداد فین‌استارز در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه هدفمند بودن استارت‌آپ‌های حاضر برای رشد و تکنولوژی بازار سرمایه است.
    الماس تریدر در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه چه محصولات و ابزارهای نوینی برای ارائه دارد؟
    شرکت "الماس داده" سعی کرد به ذات بازار سرمایه کند. و در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه 3 از محصول رونمایی کرده است. اولین محصول الماس آنالیزر است که این نرم‌فزار کلیه اطلاعات سهام شرکت‌های بازار سرمایه را در کنار هم گردآوری و به سرمایه‌گذار دیتا کافی برای انتخاب هر سهم را می‌دهد. محصول دوم هویت یار است که شعب کارگزاری‌ها را از بین می‌برد یکی از مشکلات کارگزاری‌ها به علت هزینه بالای آنهاست که این نرم افزار کمک می‌کند که هزینه‌های ثابت این شرکت‌های فعال در بازار سرمایه کاهش پیدا کند. سومین محصول الماس تریدر است که برای سیستم‌های معاملاتی جامعه هدف را مشخص می‌کند. و می‌تواند به پویایی و رشد بازار سرمایه کمک بسیاری می‌کند.

    برچسب ها