عصر خودرو

در معاملات امروز ثبت شد؛

رقابت برای خرید ۴ محصول در تالار شیمیایی

عصر بازار- بررسی معاملات امروز محصولات شیمیایی در بورس کالای ایران نشان می دهد که چهار محصول جوش شیرین، دی اتانول آمین، منو اتیلن گلایکول و استایرن مونومر در رقابت خریداران مورد معامله قرار گرفتند.

رقابت برای خرید ۴ محصول در تالار شیمیایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، امروز در تالار محصولات شیمیایی، افزایش عرضه جوش شیرین پتروشیمی شیراز تا مرز 800 تن سبب شد تا تقاضای معامله گران در محدوده 2 هزارتن قرار گیرد. به این ترتیب میانگین قیمت ثبت شده برای خرید این کالا یک هزار و 739 تومان رقم خورد.

    در معاملات امروز همچنین دی اتانول آمین پتروشیمی شازند نیز تقاضای بالایی داشت، به طوری که عرضه 176 تنی آن یک هزار و 342 تن تقاضا داشت. قیمت پایه آن 3 هزار و 227 تومان بود و معامله گران نرخ 3 هزار و 550 تومان را برای خرید این کالا ثبت کردند.

    در همین حال منو اتیلن گلایکول شازند و مارون نیز تقاضایی بالاتر از عرضه داشت، به طوری که در مقابل عرضه 330 تنی منواتیلن گلایکول شازند، صف تقاضای 5 هزار و 401 تنی شکل گرفت، قیمت پایه این محصول یک هزار و 782 تومان و نرخ خرید آن یک هزار و 960 تومان رقم خورد. منواتیلن گلایکول مارون نیز امروز 660 تن عرضه و یک هزار و 298 تن تقاضا داشت و میانگین قیمت ثبت شده برای آن یک هزار و 842 تومان بود.

    همچنین استایرن مونومر پتروشیمی پارس از محصولاتی بود که مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفت و عرضه یک هزار و 512 تنی آن، 3 هزار و 600 تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا 2 هزار و 934 تومان بود و قیمت میانگین برای خرید آن 3 هزار و 159 تومان ثبت شد.

    البته در این روز دی اتیلن گلایکول مارون، زایلین مخلوط بندرامام، کربنات سدیم سبک شیراز، دی اتیل هگزانول شازند، منومر وینیل استات شازند و اسیداستیک فن آوران با استقبال اندکی از سوی خریداران روبه رو شده و بخشی از تناژ عرضه آنها وارد سیستم مچینگ شد.

    در همین حال آرگون فجر، اوره صنعتی شیراز و الکیل بنزن خطی سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران نیز امروز مشتری نداشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها