عصر خودرو

امروز به ثبت رسید؛

معامله ۳۳ هزار تن ورق فولادی در تالار نقره ای

عصر بازار- تالار معاملات بورس کالای ایران امروز شاهد دادوستد حدود ۵۵ هزار تن انواع کالا به ارزش نزدیک به ۸۷۰ میلیارد ریال بود.

معامله ۳۳ هزار تن ورق فولادی در تالار نقره ای
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، 2320 تن شمش هزارپوندی 99.8 را به قیمت 58 هزار و 620 ریال در تالار محصولات صنعتی و معدنی معامله کرد. تالار مذکور همچنین شاهد معامله 10 کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته بود.

    شایان ذکر است، معامله 33 هزار و 72 تن انواع ورق فولادی شرکت فولاد مبارکه اصفهان در سیستم مچینگ ثبت شد.

    گفتنی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در حالی 8956 تن انواع قیر، 4185 تن انواع مواد شیمیایی، چهار هزار تن وکیوم باتوم و 20 تن آرگون مورد معامله قرار گرفت که 400 تن عایق رطوبتی در تالار صادراتی به فروش رسید.

    فروش ذرت 196کشاورز خوزستانی

    این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، 196 کشاورز ذرت کار خوزستانی توانستند بیش از 2420 تن ذرت دانه ای را به ارزش بیش از 15 میلیارد و 420 میلیون ریال در بورس کالای ایران در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالای ایران به فروش برسانند؛ ذرت های معامله شده متعلق به انبارهای توسعه کشت ذرت 1، دانه طلایی، سید عباس، آب گرمک، شاداب دانه و عقیلی است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها