عصر خودرو

تاثیر روند اونس جهانی بر رفتار معامله گران سکه کاهش یافت؛

نبض بازار سکه در دستان دلار

عصر بازار- در حالیکه با کاهش های پی در پی بهای طلای جهانی طی روزهای اخیر و قرارگرفتن هر اونس طلا روی رقم ۱۰۵۵ دلار، قیمت سکه در قراردادهای آتی بورس کالا باید با شیب تندی در مسیر نزولی قرار می گرفت، اما نوسانات مثبت دلار مانع از افت قیمت سکه شده است.

نبض بازار سکه در دستان دلار
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، با وجود چشم انداز منفی اونس طلا در بازارهای جهانی، اما روز گذشته از چهار سررسید فعال بازار آتی، قیمت سکه در سه سررسید با افزایش نسبی روبه رو شد که دلیل این امر نوسانات مثبت دلار در بازار داخل بود. به طوری که سکه سررسید دی ماه با افزایش 0/09 درصدی با نرخ 907 هزار تومان معامله شد. سکه تحویل اسفند با قیمت 913 هزار تومان به فروش رسید که رشد 0/09 درصدی را در روز یکشنبه به ثبت رساند. در این بین قرارداد تحویل اردیبهشت با قیمت 915 هزار تومان معامله شد و کاهش 0/04 درصدی را در این روز تجربه کرد. در آخر نیز سکه تحویل تیر با قیمت 921 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت و رشد 0/03درصدی را نسبت به روز شنبه تجربه کرد.

    همچنین چشم انداز منفی اونس، تحرکات سکه نقدی را در مرز 900 هزار تومان محصور کرده بطوریکه در هشت روز گذشته سکه تنها در روز پنج شنبه وارد مرز قیمتی 910 هزار تومان شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها