عصر خودرو

تغییر مالکیت ۲۰۲ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس

عصر بازار- در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس، ۲۰۲ میلیون ورقه بهادار در ۱۸ هزار و ۱۸۴ نوبت مورد داد و ستد قرار گرفت.

تغییر مالکیت ۲۰۲ میلیون ورقه بهادار در بازار فرابورس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات امروز فرابورس ایران در حالی پایان یافت که 202 میلیون و 830 هزار ورقه بهادار در 18 هزار و 184 نوبت به ارزش یک هزار و 240 میلیارد و 760 میلیون ریال خرید و فروش شد.
    گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان با ثبت معامله 19 میلیون و 310 هزار سهم به ارزش 27 میلیارد و 800 میلیون ریال، بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز را از آن خود کرد.
    در همین حال، آیفکس هم با افزایش 4.7 در جایگاه 690.32 واحدی قرار گرفت و گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان و پتروشیمی زاگرس بیشترین تاثیر مثبت را در این رشد داشتند.
    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام بهمن دیزل و پس از آن مرجان‌کار و بیمه کارآفرین بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، بانک دی، توسعه خدمات بندری سینا، پالایش نفت تهران و قند شیروان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.
    در سوی دیگر بازار هم زغال سنگ پروده طبس، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و قند شیروان با بیشترین افت قیمت روبرو شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 700 تا 760 هزار ریال دست به دست شد.
    طبق این گزارش، خرید و فروش اسناد خزانه اسلامی در روز جاری با قیمت 935 هزار و 421 ریال به پایان رسید و نرخ بازده تا سررسید این اوراق با 0.23 درصد افت نسبت به روز قبل، معادل 26.09 درصد شد.
    در بازار ابزاهای نوین مالی، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 26 میلیون و 140 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت قطار شهری تبریز با داد و ستد 250 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها