عصر خودرو

در شروع معاملات هفتگی بازارهای جهان؛

سهام آسیایی با افت تنش‌ میان دو کره رشد کرد

عصر بازار- روز دوشنبه درحالی‌که تنش‌ها در شبه‌جزیره کره آرام گرفته است و درآمد اعلام شده شرکت‌ها در ربع اول سال، تا به حال، درخشان بوده است، سهام آسیایی رشد جلسه قبلی خود را ادامه دادند.

سهام آسیایی با افت تنش‌ میان دو کره رشد کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، روز دوشنبه درحالی‌که تنش‌ها در شبه‌جزیره کره آرام گرفته است و درآمد اعلام شده شرکت‌ها در ربع اول سال، تا به حال، درخشان بوده است، سهام آسیایی رشد جلسه قبلی خود را ادامه دادند. هرچند برخی سرمایه‌گذاران در مورد احتمال بازگشت اختلافات تجاری چین و آمریکا، نگران هستند.

    گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارج از ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی، پس از این که در روز جمعه بیش از 1 درصد جهش کرد، امروز 0.9 درصد رشد کرد. به نظر می‌رسد این شاخص پس از ثبت دو جلسه متوالی افت، بتواند این ماه را با سودی اندک به پایان ببرد.

    کوسپی کره‌جنوبی 0.6 درصد رشد کرد. به دنبال ثبت سود بی‌سابقه غول تکنولوژی، سامسونگ الکترونیکس، و پس از اجلاس بسیار بین دو کره که فوق‌العاده موفق بود، این شاخص ماه آوریل خود را با حدود 2.5 درصد سود به پایان خواهد رساند.

    شاخص هانگ‌سنگ هنگ‌کنگ، 1.6 درصد جهش کرد، شاخص اصلی سهام استرالیا 0.5 درصد سود کرد، درحالی‌که سهام نیوزلند سودهای اولیه خود را از دست داد و در نهایت تنها 0.3 درصد بالاتر از جلسه گذشته خود بسته شد.

    برچسب ها