عصر خودرو

مقایسه قیمت ها نسبت به دو هفته پیش؛

مواد شیمیایی در مدار ارزانی

عصر بازار- مقایسه قیمت محصولات شیمیایی در فهرست های ۲۵ آبان و امروز هشتم آذر نشان می دهد که اکثر محصولات شیمیایی با روندی نزولی مواجه شده اند.

مواد شیمیایی در مدار ارزانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس کالای ایران، بیشترین کاهش قیمت نسبت به دو هفته گذشته مربوط به منواتیلن گلایکول با 6 درصد است. در رده های بعدی افت قیمت آروماتیک سنگین و محلول آمونیاک با 4 و 3.2 درصد افت قرار دارند.

    همچنین محصول نرمال بوتانول نیز 2.9 درصد نسبت به دو هفته گذشته افت داشته و از رقم یک هزار و 726 تومان به یک هزار و 676 تومان رسیده است.

    در همین حال اسیداستیک، اوره پریل، ایزوبوتانول و اورتوزایلین نیز از 2 تا 1.1 درصد نسبت به دو هفته گذشته افت قیمت داشتند.

    کمترین افت قیمت ها نیز نسبت به دو هفته گذشته مربوط به سودکاستیک ، SBR ها ، استایرن مونومر و اپوکسی رزین ها است. البته نسبت به دو هفته گذشته منومر وینیل استات نیز تغییر قیمتی نداشته است.

    اما بیشترین افزایش قیمت در گروه محصولات شیمیایی برای عرضه تا تاریخ 23 آذر متعلق به زایلین مخلوط با 3 درصد رشد است. همچنین بنزن، دی اتانول آمین ، کریستال ملامین، اوره گرانول نیز از 2.5 تا 2 درصد نسبت به دو هفته گذشته رشد قیمت داشتند.

    به این ترتیب قیمت زایلین مخلوط از 2 هزار و 130 تومان به 2 هزار و 193 تومان رسید، همچنین اوره گرانوله نیز از قیمت 857 تومان به رقم 874 تومان برای عرضه تا تاریخ 23 آذر رسید.

    در همین حال کربنات سدیم سبک و سنگین نیز با رشد قیمت نسبت به دو هفته گذشته روبه رو شدند، کربنات سدیم سبک 0.7 و سنگین 1.4 درصد نسبت به دو هفته گذشته رشد داشتند.

    کمترین افزایش قیمت ها نیز متعلق به دی اتیلن گلایکول با 0.4 درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته است که از رقم یک هزار و 498 به یک هزار و 505 تومان رسیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو