عصر خودرو

مدیرعامل شرکت آسا سرمایه :

فاینکس به نیاز بازار سرمایه پاسخ می‌دهد

عصر بازار- فرهنگ‌سازی و آموزش فعالیت و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه همواره از اهداف ارکان این بخش از اقتصاد بوده است. شرکت "آسا سرمایه ماندگار ایرانیان" تحت عنوان مجموعه "آسا سرمایه" از سال ۹۴ فعالیت خود را به شکل گسترده در زمینه آموزش و انجام فعالیت‌های پژوهشی در حوزه سرمایه‌گذاری و بازارهای مالی آغاز کرد.

فاینکس به نیاز بازار سرمایه پاسخ می‌دهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، این مجموعه هدف خود را توانمندسازی افراد، مدیران و سازمان‌های ایرانی در راستای انجام سرمایه‌گذاری هدفمند و سودآور در بازارهای مالی کشور قرار داده و حداکثر توان خود را به کار می‌بندد تا تمامی نیازهای فعالان در بازارهای مالی را به نحوی مطلوب برطرف کند.
    حضور در نمایشگاه بانک، بورس و بیمه برای چنین موسسات آموزشی می‌تواند فرصتی باشد تا ارتباط مستقیمی با مردم، فعالان اقتصادی و نهادهای سرمایه‌گذاری برقرار و اهداف خود را دنبال کنند. در این راستا، گفتگوی کوتاهی با سید شهاب موسوی مدیرعامل این شرکت انجام دادیم تا نظر وی را در خصوص یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران جویا شویم.
    امسال، یازدهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود؛ نظر شما در خصوص حضور در این رویداد چیست؟
    نمایشگاه دستاورد یک سال این صنعت است که نهادهای مختلف مالی از حوزه معاملات تا خدمات مالی و آموزش دور هم جمع می‌شوند و اقدامات سال گذشته و پاسخ‌های جدید خود به نیازهای موجود را به اشتراک می‌گذارند. همچنین بهترین پاسخ‌ها به نیازهای بازار مالی در این رویدادها پیدا می‌شود، چون شرکت‌ها تلاش می‌کنند برای خدمات مورد نیاز موسسات مالی راهکارهایی داشته باشند و آن را در نمایشگاه ارائه کنند تا جذب مشتری بیشتری داشته باشند.
    فضای نمایشگاه در دوره یازدهم با دوره‌های قبلی تفاوت‌هایی دارد و برنامه‌های جانبی مثل فین‌استارز در نظر گرفته شده است. در این خصوص چه نظری دارید؟
    راه‌حل اقتصاد کنونی کشور در حوزه کلان و خرد، اشتغال، تراز تجاری و غیره، استارتاپ‌های حوزه مالی است. ما در صنعت مالی شرکت‌های بسیار بزرگی داریم که گاهی نمی‌توانند به نیازها پاسخ دهند. اما از سوی دیگر، حتی دانشجویانی می‌بینیم که با هزینه بسیار کمی کار می‌کنند و راه‌حل های خوبی نیز دارند. بنابراین، بزرگان بازار مالی باید از خلاقیت استارتاپ‌ها استفاده و به تامین مالی آنها کمک کنند، چون این ایده‌ها معمولا کم هزینه و بهره‌ور هستند.
    همچنین امسال کارگاه‌های متنوع‌تری از سوی شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس، فرابورس، مرکز مالی و غیره در حال برگزاری است و تغییرات چشمگیری در این حوزه به خصوص در زمینه تحلیل و جذب سرمایه دیده می‌شود. آموزش‌های بین‌المللی امسال در نمایشگاه جایگاه خوبی دارد، اما موانع برای حضور اقتصاددانان بزرگ برداشته شود و مردم بتوانند از آن استفاده کنند. چون ارتباطات در حوزه بازار سرمایه باید به صورت بین‌الملل برقرار و از تجربه کسانی که این مسیر را باز کردند استفاده شود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو