عصر خودرو

رییس اتحادیه طلا و جواهر خبر داد

سکه هم در پی افزایش قیمت دلار اوج گرفت

عصر بازار- قیمت سکه و طلا امروز در بازار تهران در پی افزایش قیمت دلار سیری صعودی گرفت و قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی از صبح تا پایان ساعت کاری امروز چهار هزار تومان افزایش یافت.

سکه هم در پی افزایش قیمت دلار اوج گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصربازار»، محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: افزایش قیمت طلا در بازار داخلی در حالی است که نرخ جهانی طلا امروز نسبت به پنجشنبه گذشته 10 دلار کاهش نشان می دهد.

    وی افزود : هر قطعه سکه بهار ازادی طرح قدیم صبح امروز 903 هزار تومان بود و در پایان ساعت کاری 907 هزار تومان فروخته شد ، قیمت هر قطعه ربع سکه بهار آزادی هم صبح را با 456 هزار تومان اغاز و در پایان ساعت کاری نرخ 457 هزار تومان را تجربه کرد.
    کشتی آرای خاطرنشان کرد : هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز صبح امروز 248 هزار تومان فروخته شد که این قیمت هم اکنون به 251 هزار تومان رسیده است ، قیمت فروش هر گرم طلای 18 عیار نیز بدون اجرت ساخت صبح امروز 92 هزار تومان دادو ستد شد که این نرخ هم اکنون به 92450 تومان رسیده است.
    رئیس اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به چشم انداز پیش روی بازار سکه و طلا گفت : همه چیز به وضع نرخ ارز وابسته است و اگر نوسانان بازار ارز کنترل شود بازار طلا هم آرام خواهد گرفت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها