عصر خودرو

بر اساس رای هیئت داوران انجام شد؛

تعلق نشان ویژه سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی به بانک شهر

عصر بازار- با تشخیص هیئت داوران یازدهمین سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی، نشان خلاقیت این رقایت به دکتر فخیمی، مدیر مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی تعلق گرفت.

تعلق نشان ویژه سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی به بانک شهر
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، در یازدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی که با حضور اساتیدی از 5کشور جهان با موضوع "طراحی کمپین‌های ارتباطی" برگزار شد، هشت مقاله علمی توسط چهار استاد خارجی از کشورهای آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و هلند و 4 استاد از جمهوری اسلامی ایران ارائه و همچنین دو کارگاه آموزشی تحت عناوین "طراحی کمپین‌های تبلیغاتی در روابط‌عمومی" و "طراحی کمپین‌های اطلاع‌رسانی" برگزار  شد.
    بر این اساس در این سمپوزیم، دکتر دوایی، معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر واعظ مهدوی، معاون توسعه امور علمی و فرهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و بیش از 500نفر از استادان و متخصصان عرصه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی از داخل و خارج کشور حضور داشتند.
    همچنین پروفسور باقر ساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران، دکتر بارت دی ورنیز، رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی، دکتر هادی خانیکی استاد برجسته علوم ارتباطات و روابط‌عمومی، دکتر افخمی عضو هیئت‌علمی دانشگاه علامه طباطبایی و استاد علی فروزفر مدرس دانشگاه از جمله مهمانان این همایش بودند.
    صدور قطعنامه تهران در خصوص نحوه طراحی و اجرای کمپین‌های ارتباطی از خروجی‌های این دوره از سمپوزیوم بود و
    همچنین از  11کتاب روابط‌عمومی در مراسم اختتامیه سمپوزیوم رونمایی شد و 5برگزیده حوزه‌های علمی و عملی روابط‌عمومی در سال1393 نیز معرفی و تجلیل شدند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها