عصر خودرو

شاخص ۹۹ پله پایین آمد

عصر بازار- در داد و ستدهای روز جاری شاخص بورس ۹۹ واحد عقب نشینی کرد.

شاخص ۹۹ پله پایین آمد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در نتیجه معاملات روز جاری شاخص بورس با افت 99 واحدی به عدد 62هزار و 635 واحد رسید. همچنین در این روز بیش از 423 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 999 میلیارد ریال در 29 هزار نوبت معاملاتی دست به دست شد.

    گفتنی است در روزی که گذشت نمادهای سرمایه گذاری غدیر، تاپیکو و هلدینگ پارسیان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص ثبت کردند. این در حالی است که نمادهای پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی جم، بانک صادرات و سرمایه گذاری امید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص داشتند.

    شاخص قیمت نیز در این روز 38 واحد افت کرد. همچنین شاخص بازار اول 87 واحد و شاخص بازار دوم 112 واحد افت را تجربه کردند.

    گفتنی است در این روز گروه های بانکی، شیمیایی و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعت قرار گرفتند.

    بیشترین افزایش قیمت ها نیز متعلق به نمادهای صنایع شیمیایی فارس، گرانیت بهسرام، قند نیشابور، قند مرودشت، فنرسازی خاور، شیشه رازی و شکر شاهرود بود.

    در مقابل نمادهای کیمیدارو ، سیمان کارون، بیمه ما، داروسازی امین، سایپا آذین، آبسال و کنتورسازی با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات قرار گرفتند.

    گفتنی است سهامداران برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، سهام قند قزوین، صنایع شیمیایی فارس، سیمان ارومیه، قند اصفهان، تهران شیمی و صنایع شیمیایی سینا سنگین ترین صف های خرید را تشکیل دادند.

    این در حالی بود که طولانی ترین صف های فروش متعلق به نمادهای سیمان اصفهان، بانک کارآفرین، خوراک دام پارس، اوراق ذرت تحویل 9412 ، گلوکوزان، روزدارو و فولاد خراسان بود.

    همچنین در این روز بانک صادرات با معامله 51 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و اوراق اجاره فولاد کاوه کیش با معامله 130 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو