عصر خودرو

در ۲۳ نمایشگاه بین المللی نفت و گاز صورت می‌گیرد؛

امضای تفاهم‌نامه تجاری سازی پژوهش‌های صنعت نفت با شرکت‌های داخلی و خارجی

عصر بازار- رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از انعقاد چندین تفاهم‌نامه با شرکت های داخلی و خارجی برای تجاری سازی پژوهش های این مجموعه خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه تجاری سازی پژوهش‌های صنعت نفت با شرکت‌های داخلی و خارجی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر توفیقی، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: پژوهشگاه صنعت نفت با نزدیک به 60 سال سابقه و با برخورداری از نیروی انسانی و سرمایه‌های فکر، تجهیزات بسیار پیشرفته و منحصر به فرد و با برنامه‌های راهبردی که اجرا کرده است، امروزه به مرکز تحقیق و توسعه پیشرو و مطرح در سطح ملی و منطقه ای تبدیل شده است.

    توفیقی با تاکید بر اینکه پژوهشگاه صنعت نفت یک تکیه‌گاه و نقطه اتکایی برای صنعت نفت ایران است، افزود : صنعت نفت یک صنعت کلیدی و حیاتی است که نقطه اتکا اقتصاد کشور به شمار می رود.

    وی تصریح کرد: پژوهشگاه صنعت نفت با برخورداری از توانمندی ها و همکاری بین دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و شرکت های داخلی و خارجی نسبت به وظایف خود اهتمام می‌ورزد و رسالت اصلی خود را تجهیز صنعت نفت به دانش و فناوری نوین می داند تا کشور با استفاده از این نعمت خدادادی، ثروت و ارزش افزوده بیشتری خلق کند.

    رئیس پژوهشگاه صنعت نفت بیان کرد : همانطور که صنعت نفت ما در حوزه تولید در بازارهای جهانی حضور دارد، باید در زمینه دانش و فناوری در بازارهای جهانی نیز نقش فعالی داشته باشد.

    توفیقی ادامه داد: تا این تاریخ، پژوهشگاه صنعت نفت در توسعه دانش فنی مورد نیاز صنعت نفت قدم های موثری و مثمری برداشته است که به موجب آن مورد اعتماد مدیران ارشد وزارت نفت بوده است.

    وی اضافه کرد: پژوهشگاه صنعت نفت در صنایع بالادستی در زمینه مسائل مربوط به اکتشاف، توسعه، استخراج و ازدیاد برداشت و در بخش پایین دستی در حوزه پالایش، پتروشیمی، انرژی و محیط زیست فعالیت می‌کند و این آمادگی را دارد که بعنوان مرکز تحقیقاتی پیشرو در تعامل با مدیران وزارت نفت، توانمندی خود را به عرضه گذاشته و به تجهیز صنعت نفت بیانجامد.

    به گفته وی؛ بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی که در تاریخ 16 الی 19 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، فرصت مغتنمی را برای پژوهشگاه صنعت نفت فراهم می‌کند تا این مجموعه بیش از پیش توانمندی و پژوهش‌هایی که منجر به توسعه تکنولوژی شده است را عرضه کند.

    توفیقی یادآور شد: در این نمایشگاه، در زمینه تجاری سازی پژوهش‌های پژوهشگاه صنعت نفت با چندین شرکت داخلی و خارجی، تفاهم نامه‌هایی را به امضا خواهیم رساند.

    برچسب ها