عصر خودرو

جزئیات واگذاری دو ملک دولتی اعلام شد

عصر بازار- جزئیات واگذاری پیست اسکی خور و املاک شرکت ذغال سنگ البرز شرقی توسط سازمان خصوصی سازی اعلام شد.

جزئیات واگذاری دو ملک دولتی اعلام شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، اطلاعات مربوط به واگذاری بنگاه مدیریتی و کنترلی پیست اسکی خور در راستای اجای ماده 23 قانون سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی توسط سازمان خصوصی سازی منتشر شد که در این زمینه ارزش بنگاه واگذار شده 79 میلیارد و 230 میلیون ریال و خریدار یک شخص حقیقی عنوان شده است.

    بر اساس این گزارش؛ مزایده واگذاری پیست اسکی خور به مساحت یک میلیون و 149 هزار و 252 متر مربع بعلاوه اعیان 4954 متر مربعی آن به قیمت پایه کل 79 میلیارد و 30 میلیون و 600 هزار ریال در سی امین روز دیماه سال گذشته برگزار شده که بالاترین مبلغ پیشنهادی برای آن 79 میلیارد و 230 میلیون ریال بود.
    همچنین این واگذاری با حاشیه هایی همراه بود که در نهایت سازمان خصوصی سازی را به واکنش واداشت تا جایی که این سازمان با انتشار گزارشی در خصوص اعلام جرم علیه سازمان خصوصی سازی در زمینه واگذاری پیست اسکی خور، واگذاری مکان ورزشی یادشده را بر اساس قانون سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی و مصوبات هیات واگذاری و همچنین قوانین بودجه سالهای 1389، 1390 و  1391 اعلام کرد.
    بر اساس این گزارش؛ اطلاعات مربوط به واگذاری بنگاه مدیریتی و کنترلی املاک شرکت ذغال سنگ البرز شرقی نیز نشان می دهد ارزش بنگاه واگذار شده 771 میلیارد و 151 میلیون و 559 هزار و 999 ریال و خریدار شهرداری شاهرود است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها