عصر خودرو

در نمایشگاه صنایع نفت صورت می‌گیرد؛

تلاش برای جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های استارتاپی حوزه نفت

عصر بازار- مرکز فن‌بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز نهمین استارتاپ دمو در حوره نفت و گاز و صنایع وابسته را با هدف جذب سرمایه‌گذار برگزار می‌کند.

تلاش برای جذب سرمایه‌گذار برای طرح‌های استارتاپی حوزه نفت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  ایسنا، مرکز فن‌بازار ملی ایران با همکاری شرکت ملی گاز ایران و با حمایت پارک فناوری پردیس به‌ منظور جذب سرمایه برای شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های فعال در صنعت گاز و با هدف توسعه زیست‌بوم نوآوری و استارتاپی کشور، نهمین رویداد استارتاپ دمو (Start-up Demo) را در حوزه صنعت گاز و صنایع وابسته برگزار می‌کند.

    رویداد استارتاپ دمو (Start-up Demo) در اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با بیست و سومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور سرمایه‌گذاران و شرکت‌های نوپا و استارتاپ‌های این حوزه برگزار خواهد شد.

    هدف اصلی این رویداد مذاکره مستقیم و رو در روی صاحبان ایده و استارتاپ‌ها با سرمایه‌گذاران است که در دو بخش عمومی (شامل ارائه استارتاپ‌ها) و اختصاصی (جلسات مذاکره سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها) برگزار می‌شود و استارتاپ‌ها می‌توانند طی آن به جمع زیادی از سرمایه‌گذاران دسترسی داشته باشند.

    سرمایه‌گذاران نیز پس از برگزاری جلسات خصوصی، بررسی استارتاپ‌ها و میزان پیشرفت ایده، مشتریان جذب شده، حجم بازار، میزان فروش و غیره به ارزیابی آنها پرداخته و برای سرمایه‌گذاری در آنها اعلام نظر خواهند کرد.

    برچسب ها