عصر خودرو

اولین کلینیک درمانگری مالی رونمایی شد؛

اولین کلینیک درمانگری مالی تامین سرمایه تمدن افتتاح شد

عصر بازار-اولین کلینیک درمانگری مالی تامین سرمایه تمدن در سومین روز از یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور علی صالح آبادی و محمود خواجه نصیری مدیرعامل تامین سرمایه تمدن افتتاح شد.

اولین کلینیک درمانگری مالی تامین سرمایه تمدن افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، خواجه نصیری با ارائه توضیحاتی درخصوص راه اندازی این کلینیک گفت:بنا داریم در نمایشگاه سال جاری از دستاوردی رونمایی کنیم که در سال های آینده به نفع اقتصاد و بالابردن جایگاه بازار سرمایه باشد.

    وی افزود: تامین سرمایه تمدن به عنوان فعال ترین شرکت تامین سرمایه طی سالیان گذشته تصمیم گرفت برای بهینه سازی ساختار مالی شرکت ها این کلینیک را معرفی کند که در حقیقت به شرکت هایی که در اقتصاد  تمرکز را بر روی تکنیک، فناوری و تولید می گذارند کمک کند تا از دستاورد مالی  بعنوان کمکی بزرگ برای بهبود، ثبات فعالیت ها و افزایش بازدهی استفاده کنند تا در این راستا همه تمایل به سرمایه گذاری پیدا کنند.

    این مقام مسئول با اعتقاد بر اینکه استواری و بنای اصلی فعالیت و موفقیت شرکت ها در زمان ایجاد و ثبات پایداری آن مستلزم ساختار مالی مطلوب است، افزود: در این کلینیک به تمامی شرکت ها پیشنهاد خواهیم داد برای استقلال ساختار مالی آنها کمک می کنیم تا با ساختاری بین المللی و ظاهری مدرن در حوزه مالی سریعتر به بازده مطلوب برسند و بهتر سرمایه گذاران را جذب کنند تا راحت تر به اهداف خود برسند.

    خواجه نصیری ادامه داد: تامین سرمایه تمدن در کلینیک درمان گری مالی سعی بر اصلاح ساختار مالی شرکت ها دارد تا با چسباندن برچسب اعتباری مالی بر روی آنها سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری دعوت کند.

    برچسب ها