عصر خودرو

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی :

مشمولان سهام عدالت مراقب پیامک کلاهبرداری باشند

عصر بازار- مشاور رییس سازمان خصوصی سازی هشدار داد مشمولان سهام عدالت باید مراقب پیام کلاهبرداران باشند و اطلاعات شخصی و بانکی خود را در اختیار آنها قرار ندهند.

مشمولان سهام عدالت مراقب پیامک کلاهبرداری باشند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، سید جعفر سبحانی اظهارداشت:‌ مشمولان سهام عدالت نباید تحت تاثیر اینگونه پیام ها قرار گیرند و از ارائه هرگونه اطلاعات شخصی خودداری کنند. مشاور رییس سازمان خصوصی سازی در ادامه افزود:‌ همه اطلاعات هویتی و بانکی مشمولان سهام عدالت در اختیار سازمان خصوصی سازی قرار دارد و هرگونه دریافت اطلاعات تکمیلی از بستر سامانه سهام عدالت و اطلاعیه های این سازمان برای همه مشمولان اطلاع رسانی می شود.

    سبحانی با هشدار به کلاهبرداران در زمینه فریب مشمولان سهام عدالت اعلام کرد:‌ سازمان خصوصی سازی به صورت حقوقی و قضایی شکایت از اینگونه افراد حقیقی و حقوقی را آغاز کرده و تا حصول نتیجه آن را پیگیری می کند.

    گفتنی است، در چند ماه اخیر عده ای سودجو و کلاهبردار با ارسال پیام به تلفن همراه مشمولان سهام عدالت نسبت به دریافت اطلاعات شخصی آنها اقدام کرده اند که با شفاف سازی مسئله از سوی مقامات سازمان خصوصی سازی لازم است مشمولان سهام عدالت در دام اینگونه کلاهبرداری ها اسیر نشوند و فقط به اطلاعاع رسانی از سامانه سهام عدالت و منابع رسمی اکتفا کنند.

    برچسب ها