عصر خودرو

قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت :

بسترسازی برای توسعه اقتصادی در فاینکس ۲۰۱۸

عصر بازار- فردا بزرگترین نمایشگاه مالی کشور فعالیت خود را آغاز می کند. حضور بانک ها در کنار دو نهاد مالی بزرگ دیگر یعنی بازار سرمایه و شرکت های بیمه ای می تواند زمینه ساز توسعه اقتصاد کشور در آینده باشد.

بسترسازی برای توسعه اقتصادی در فاینکس ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، نادر خواجه حق وردی، قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت ، با اشاره به مطالب فوق بیان کرد: چندین سال است که این نمایشگاه تخصصی برگزار می شود و فرصت بسیار خوبی را فراهم می کند که ارکان بازارهای مالی، سرمایه، بیمه و همچنین شرکت های حاضر در این بازارها کنار هم جمع شوند و خدمات، آخرین دستاوردها و پیشرفت هایی را که در حوزه های کاری داشته اند به سرمایه گذاران و بازدیدکنندگان ارائه کنند.

    وی در ادامه بیان کرد: به عنوان مثال امروزه بانک داری دچار تغییر و تحولات بنیادی شده است، به این صورت که بانک ها از حالت شعبه ای به بانک های الکترونیک تبدیل می شوند. امکاناتی که بانکها برای مردم فراهم کرده اند، زیرساخت هایی که مهیا است و خدمات متنوعی که در سبد کالایی آنها است همگی می تواند عرضه شود .

    خواجه حق وردی، در ادامه با اشاره به حضور مثلث بازارهای مالی کشور در نمایشگاه ، بیان کرد: حضور مثلت صنعت مالی در یک نمایشگاه بین المللی فرصتی است که با استفاده از آن هر سه صنعت بورس، بانک و بیمه می توانند مشتریان جدیدی را به دایره مشتریان خود اضافه کنند.

    وی در ادامه افزود: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه زمینه آشنایی بیشتر بازدیدکنندگان با بورس را فراهم می کند، همچنین این نمایشگاه مجالی برای صنعت خدمات مالی کشور است تا در این بازه آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود را عرضه کنند.

    قائم مقام مدیرعامل بانک تحارت در خصوص فعالیت بانک ها در این دوره از نمایشگاه نیز اینچنین گفت: برای اینکه در این دوره از نمایشگاه، حضور بانکی ها پررنگ تر از سنوات گذاشته دیده شود، برنامه های ویژه ای همچون برگزاری میزگرد، همایش و پنل های آموزشی در نظر گرفته شده است که مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نمایشگاه، حضور بانک ها را در این رویداد بین المللی در حد و اندازه جایگاه نظام پولی کشور ارزیابی کنند.

    وی در بخش دیگری از این گفتگو در خصوص جذب سرمایه گذار خارجی از طریق فاینکس 2018 گفت: بخشی از مبحث جذب سرمایه گذار خارجی از طریق نمایشگاه انجام خواهد شد، به شرطی که در این حوزه اطلاع رسانی کافی صورت گرفته باشد و سرمایه گذاران و نهادهای خارجی فعال در حوزه بازارهای مالی از زمان برگزاری و نحوه آن اطلاع کاملی در دست داشته باشند.

    خواجه حق وردی افزود: اگر اطلاعات کافی برای حضور سرمایه گذاران خارجی در دسترس قرار بگیرد، این نمایشگاه می تواند فرصت بسیار مناسبی برای جذب سرمایه گذار خارجی شود.

    وی در پایان با بیان اینکه حضور متخصصان و فعالان بانکی در این نمایشگاه به اضافه راه حل‌ها و راهکارهایی که ارائه می‌شود در گره‌گشایی از معایب شبکه بانکی موثر خواهد بود، گفت: نمایشگاه بورس و بانک و بیمه بیشتر از آن که بر مسائل و دغدغه‌های شبکه بانکی متمرکز باشد روی بازار سرمایه و بیمه متمرکز است؛ اما برای تقویت صنعت مالی کشور لازم است بانک‌ها هم فرصت نمایشگاه را مغتنم بشمارند و حضور فعالانه‌تری در این رویداد داشته باشند.

    یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018) از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند .

    برچسب ها