عصر خودرو

تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها در درستور کار هفته آینده مجلس

عصر بازار- دستور کار اعلامی هفته آینده مجلس نشان می دهد که گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف نظام مدیریت باشگاه های پرسپولیس و استقلال در ۱۰ سال اخیر قراعت می شود.

تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها در درستور کار هفته آینده مجلس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، دستور کار هفته آینده صحن علنی مجلس در روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده اعلام شد. بر این اساس گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 در مورد طرح اصلاح قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 ارائه می شود.

    همچنین گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و میزاث فرهنگی نیز با قید یک فوریت در مجلس به بحث گذاشته می شود. یک فوریت این طرح در جلسه علنی روز 17 مرداد 1395 به تصویب رسیده بود. همچنین گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی در اجرای تبصره یک ماده 104 آیین نامه داخلی مجلس با اولویت در دستور کار قرار دارد.

    طرح الحاق موادی به قانون آیین نامه داخلی مجلس، گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی درباره رد طرح دهیاری ها، گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره لایحه موافقتنامه بین المللی روغن زیتون و کنسرو زیتون، گزارش شور دوم کمیسیون امنیت ملی درباره لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره لایحه حفاظت از خاک و همچنین موافقتنامه دولت های ایران و چین درباره همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی، گزارش کمیسیون شوراها درباره لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور و گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره لایحه هزینه قطعی کردن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک در مجلس بررسی خواهند شد.

    سوالات نمایندگان از وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، بهداشت و جهاد کشاورزی نیز در صحن علنی مطرح می شود. براساس برنامه اعلام شده گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از منابع و مصارف نظام مدیریت باشگاه های پرسپولیس و استقلال در 10 سال اخیر قراعت می شود.

    برچسب ها