عصر خودرو

معاون توسعه بازار فرابورس:

ابزارهای مالی جدید به توسعه منابع مالی شهرداری کمک می‌کند

عصر بازار: به گفته معاون توسعه بازار فرابورس ایران ابزارهای مالی جدید توانایی زیادی برای توسعه مالی پروژه های شهرداری‌ها دارند.

ابزارهای مالی جدید به توسعه منابع مالی شهرداری کمک می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر بازار ، رضا غلامعلی پور، معاون توسعه بازار فرابورس ایران در در نشست تخصصی نقش بازار پول و سرمایه در تامین مالی شهرداری‌ها گفت: در بودجه شهرداری‌ها توازن میان منابع و مصارف باید حفظ شود. همچنین درشهرداری‌ها همیشه تمایل برای انجام پروژه‌های عمرانی وجود دارد. در این شرایط تامین مالی مناسب می‌تواند شرایطی را فراهم کند که افرادی که هزینه‌های پروژه ها را می پردازند، از منافع حاصل از این پروژه نیز بهره‌مند شوند.
    او افزود: سازمان‌ها و حوزه‌های شهرداری که نیاز به تامین مالی دارند، باید در گام اول به طور مناسب شناخته شوند و به این ترتیب بتوانند روش‌های تامین مالی مورد نظر خود را انتخاب کنند. این در حالی است که بستر این تامین مالی در حال حاضر وجود دارد.
    غلامعلی پور به بازار دارایی فکری فرابورس نیز اشاره کرد و گفت: ابداعات و اختراعاتی که در بازار دارایی فکری فرابورس مطرح می‌شوند نیز می‌تواند از طریق تامین مالی به ثمر رسیده و اجرایی شود. همچنین تدوین قانون توسعه ابزارهای جدید توانسته است مسیر مناسبی را برای تامین مالی شهرداری‌ها ایجاد کند و امید می‌رود این ساز و کار بتواند در مجموع به شهرداری‌ها کمک کند تا از طریق بازار سرمایه به تامین مالی مورد نظر خود دست یابند.

    برچسب ها